قدس آنلاین،الف.زمینی؛ ادامه تعرضات رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و خبرهایی از مذاکرات هسته ای؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "مدیرمسئول های اسیدپاش" تا "فدراسیون جهانی والیبال طلبکار جدید «حق پخش»"

آغاز انتفاضه سوم فلسطین

در روزنامه "قدس" از بالا رفتن درگیری ها در قدس اشغالی می خوانیم؛ این روزنامه در تیتر یک خود نوشت: "اعلام بسیج عمومی برای یاری مسجد الاقصی"

روزنامه "جمهوری اسلامی" نیز در تیتر یک خود از قول گروههای فلسطینی نوشت: "آغاز انتفاضه سوم فلسطین"

"عصرایرانیان" هم در تیتر یک خود از ادامه تعرضات رژیم صهیونیستی به بیت المقدس خبر می دهد و در تیتر یک خود از آمادگی فلسطینیان برای انتفاضه جدید می نویسد.

"کیهان" هم نوشت: "مقاومت فلسطین: بستن مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی اعلام جنگ است"

***

3هفته طلایی تا توافق نهایی

روزنامه "کائنات" در تیتر یک خود نوشت: "کری امیدوار به توافق با ایران"؛ این روزنامه همچنین از قول عراقچی می نویسد: "هیچ تاسیساتی تعطیل یا حتی متوقف نخواهد شد، هیچ دستگاهی یا تجهیزاتی از بین نخواهد رفت."

البته روزنامه "همشهری" هم به نقل از کری می نویسد: "عدم توافق بهتر از توافق بد است"؛ این نقل قول از کری، تیتر اول روزنامه "وطن امروز" هم هست.

روزنامه "مردم سالاری" نیز به نقل از وزیر امور خارجه آمریکا در تیتر یک خود نوشت: "در حال مذاکره مستقیم با ظریف هستم"

"ابرار" هم در تیتر یک خود نقل قولی از "کری" را بازتاب داده بود: "ایران باید تصمیمات سختی اتخاد کند"

"راه مردم" هم تیتر زد: "در مذاکرات هسته ای؛ حرف آخر را ایران و آمریکا خواهند زد"

"اسرار" نیز در تیتر یک خود نوشت: "ولایتی در واکنش به ادعاهای افراطیون: تیم هسته ای از خط قرمزها عدول نکرده است"؛ گفتنی است این اظهارنظر ولایتی، در میان تیترهای صفحه اول روزنامه "ایران" و "همبستگی" هم به چشم می خورد.

"آرمان امروز" هم از "حرکت روان در شیب حساس مذاکرات هسته ای" نوشت؛ این روزنامه در تیتر یک خود نوشت: "3هفته طلایی تا توافق نهایی"

گفتنی است بنا بر اعلام اتحادیه اروپا، دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5، 27 آبان (18 نوامبر) در وین برگزار می‌شود.

پیش از این خبرگزاری ایتارتاس از برگزار دور بعدی مذاکرات در 18 نوامبر در وین خبر داده بود.

قبل از نهمین دور مذاکرات ایران، قرار است نشست سه‌جانبه کری، اشتون و ظریف در عمان در 18 و 19 آبان برگزار شود.

***

فدراسیون جهانی والیبال طلبکار جدید «حق پخش»

روزنامه "شرق" در تیتر یک خود نوشت: "فدراسیون جهانی والیبال طلبکار جدید «حق پخش»"؛ گفتنی است پرداخت نکردن مبلغ «حق پخش» توسط تلویزیون ایران پاداش جهانی ملی پوشان را بلوکه کرد.

روزنامه "وطن امروز" نیز اشاره ای دارد به این موضوع که هر چند لیگ از تلویزیون پخش نمی شود، اما بازهم خبری از تماشاگر نیست. این روزنامه تیتر زده است: "حقیقتی که حق پخش فاش کرد"

روزنامه "صاحب قلم" هم در تیتر یک خود نوشت: "وساطت فراکسیون ورزش مجلس در مورد حق پخش تلویزیونی"

رییس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید تا زمان پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی خبری از پخش دیدارهای لیگ برتر نخواهد بود.به گفته کفاشیان حدود یک سال است که مذاکرات‌ با صداوسیما شروع شده ولی آنها همواره بر روی موضع خود تاکید کرده‌اند و حرف‌شان همیشه یک کلمه بوده است.

***

مدیرمسئول های اسیدپاش

کلمه "اسید" در تیتر یک دو روزنامه "افکار" و "روژان" وجود دارد.  روزنامه "افکار" از قول آیت الله صدیقی-خطیب موقت نماز جمعه تهران- نوشت: "اسیدپاشی به طور قطع یک توطئه است"

روزنامه "روژان" هم در تیتر یک خود نوشت: "علم الهدی: جرم مدیرمسئول برخی روزنامه ها کمتر از اسیدپاش ها نیست"؛ این روزنامه همچنین از قول "سردار نقدی" می نویسد: "اسیدپاشی ها سناوریی شبیه کشته سازی های88 است."

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.