قدس آنلاین:مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی بر لزوم تسریع در انتخاب شهردار چناران توسط شورای اسلامی این شهر تاکید کرد.

لزوم تسریع در انتخاب شهردار چناران شهر توسط شورا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حامد رضا کرمانی در حاشیه نشست مدیران خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار داشت: اکنون چناران شهر تنها شهر استان بوده که فاقد شهردار است.

وی با بیان اینکه اوائل امسال شاهد تاسیس این شهرداری بودیم که از آن زمان تاکنون این شهرداری توسط سرپرست اداره می‌شود‌، گفت: استانداری برای آغاز فعالیت این شهرداری منابعی را هم اختصاص داده است.

وی با اشاره به وجود 22 شهر در خراسان شمالی بیان داشت: از این تعداد چهار شهر امسال در استان راه‌اندازی شده ‌که در شهرستان‌های بجنورد، شیروان و مانه و سملقان قرار دارند.

کرمانی یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهر را اختلافاتی در بین اعضای شورای اسلامی و شهرداران عنوان کرد و گفت: باید برای رفع این مشکلات و توسعه این شهرهای جدید تدبیر شود.

وی بیان داشت: به طور حتم آبادانی و انجام فعالیت‌های عمرانی در شهرهای جدید در گرو همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی این شهرها روی خواهد داد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی همچنین از زمزمه استیضاح شهردار یکی از مراکز شهرستان‌ها به سبب اختلاف اعضای شورای اسلامی این شهر و شهردار خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون نصف به علاوه یک نفر از اعضای این شورای شهر با عملکرد شهردار اختلاف دارند و امکان استیضاح شهردار وجود دارد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.