قدس آنلاین:مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی از برگزاری همایش “احلی من العسل” و تجدید پیمان نوجوانان امروز شنبه در استان خبر داد.

 برگزاری همایش بزرگ احلی من العسل در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد صالحی نیا با اشاره به فرا رسیدن روز هفتم محرم گفت:  به یاد ۱۳ساله کربلا، حضرت قاسم(ع) نوجوانان و جوانان دانش آموز خراسان شمالی با تبعیت از حضرت قاسم(ع) با شرکت در همایش سراسری “احلی من العسل” با سرور و سالار شهیدان تجدید بیعت می کنند.

وی افزود: این مراسم معنوی امروز شنبه ۱۰ آبان ماه با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی  در 4 بقه متبرکه امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد، سید جعفر(ع) اسفراین، عبدالرحمن(ع) روستای خرق فاروج و نظرگاه گرمه  برگزار می شود که با همخوانی و سینه زنی در سوگ شهادت حضرت قاسم (ع) در واقعه خونین کربلا همراه خواهد بود.

وی گفت: این همایش در امامزاده سیدعباس(ع) با پخش مستقیم از سیمای خراسان شمالی برگزار می شود.


صالحی نیا با اشاره به اینکه حضرت قاسم (ع) تا آخرین قطره خون خود در برابر ظلم ایستاد و جان خود را فدای ولایت و اسلام کرد، گفت: اگر نوجوانان و جوانان ما نیز اینگونه باشند و در دفاع از اسلام و ولایت هر لحظه آماده جانفشانی باشند دشمنان هیچ موقع نمی توانند به اهداف پلیدشان برسند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.