قدس آنلاین: معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري خراسان شمالی گفت: رفع موانع ساختاري و نهادي حوزه سرمايه گذاري در استان ضروري است.

رفع موانع ساختاري و نهادي حوزه سرمايه گذاري در استان ضروري است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مجيد پور عيسي در جلسه كارگروه تخصصي امور اقتصادي استان افزود: راهكارهاي برون رفت از اين موانع بايستي با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي بررسي و تصميمات لازم اتخاذ گردد.

وی تصريح كرد:  انجام تحقيقات علمي و پژوهشي پيرامون رفع اين موانع بايستي در دستور كار دستگاههاي اجرايي استان قرارگيرد.

وي اضافه كرد: طبق برنامه اوليه، همايش سرمايه گذاري در استان  براي آبان ماه سال جاري پيش بيني شده بود كه برودت هوا باعث شد تا اين زمان مورد تجديد نظر قرار گيرد.
وی افزود: در اين رويداد اقتصادي استان، فرصت هاي سرمايه گذاري با اخذ استعلام از دستگاه هاي دولتي مرتبط در اختيار سرمايه گذاران داخلي و خارجي قرار مي گيرد.

در اين جلسه مدير كل دفتر امور اقتصادي استانداري بر همكاري دستگاههاي اجرايي با دبيرخانه همايش سرمايه گذاري تاكيد کرد و خواستار شناسايي موانع و چالشهاي سرمايه گذاري در استان شد.

محمد رضا موفق يساقي از دستگاههاي اجرايي خواست در ابتداي فرايند سرمايه گذاري و به منظور تسهيل در اخذ مجوزات، سرمايه گذاران را به مركز خدمات سرمايه گذاري معرفي  تا اين مركز در زمان كوتاهي مراحل اخذ مجوزهاي سرمايه گذاري از دستگاههاي اجرايي را پيگيري كند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.