پاسخ تراكتوري ها به احتمال جذب تيموريان و صادقيان

به گزارش قدس آنلاين، ذوالفقاري، سرپرست تيم تراكتورسازي در مورد پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:‌بازی بسیار خوبی بود هر دو تیم عملکرد قابل قبولی داشتند. ما توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم و سه امتیاز حساس این مسابقه را به دست آوردیم. امیدوارم این پیروزی زمینه‌سازی قهرمانی ما در نیم‌فصل شود.

وی در مورد استقبال هواداران از دربی تبریز اظهار داشت: واقعیت این است که هواداران در این مسابقه سنگ تمام گذاشتند و به خوبی با تشویق‌هایی که انجام دادند به زیباتر شدن این مسابقه کمک کردند.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با اختلافی که بین محمد ایرانپوریان و لوسیانو ادینهو برای زدن پنالتی اتفاق افتاد عنوان کرد:‌ این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و هرکسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند بازیکنان دوست دارند ضربه پنالتی را بزنند. پنالتی‌زن ما محمد ایرانپوریان و مهدی کیانی است در آن شرایط بازی و با توجه به اینکه ادینهو در کورس آقای گلی است کادر فنی تصمیم گرفت پنالتی را به ادینهو بدهد و با صلاح‌دید کادر فنی این اتفاق افتاد. 

ذوالفقاری در مورد محرومیت هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه در دیدار مقابل استقلال خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه در این رابطه نامه‌نگاری کردند و اعتراض خود را به کمیته استیناف اعلام کردند. باید منتظر جواب این اعتراض باشیم. به هر حال در جریان بازی اتفاقاتی افتاده که هواداران تحریک شدند. نباید یک طرفه تصمیمی گرفته شود و باید تمامی جوانب سنجیده شود.

وی افزود:‌ ما صحنه‌ای که باعث شد هواداران تحریک شوند را به کمیته استیناف فرستادیم در آن صحنه ایرانپوریان بعد از زدن پنالتی قصد داشت توپ را برای شروع سریع مسابقه بردارد که سید مهدی رحمتی با تکنلی خشن مانع از این کار شد. جباری داور بازی فقط یک کارت زرد نشان داد در حالیکه حداقل جریمه آن حرکت اخراج بود. در ادامه بازی رحمتی در شروع مجدد مسابقه بارها تعلل کرد و وقت را به این نحو از بین می‌برد. همچنین داور خالد شفیعی را با تصمیم اشتباه از بازی بعدی محروم کرد متأسفانه به دلیل اینکه مسابقات فیلمبرداری نمی‌شود تمرکز زیادی روی اتفاقات بازی نیست و تصمیمات نه چندان خوبی گرفته می‌شود.

سرپرست تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: بازی روز جمعه برای هر دو تیم اهمیت دارد. تراکتورسازی در هر مسابقه‌ای برای پیروزی به میدان می‌رود و برای ما فرقی نمی‌کند مقابل استقلال یا پرسپولیس بازی کنیم و یا اینکه میهمان یا میزبان باشیم. هواداران دوست دارند این بازی را از نزدیک ببینند، وقتی تلویزیون مسابقه را پخش نمی‌کند آنها چه کاری باید انجام دهند. اینطور که من شنیدم هواداران قرار است روز جمعه به ورزشگاه بیایند و اگر آنها را راه ندهند ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که امیدوارم تصمیم درستی اتخاذ شود.

ذوالفقاری در پاسخ به این سؤال که شایعه شده این باشگاه قصد جذب پیام صادقیان از پرسپولیس و آندرانیک تیموریان از استقلال را دارد، تصریح کرد: چنین صحبتی را در رسانه‌ها شنیده‌ام اصلاً این موضوعات در حال حاضر مطرح نشده و اگر قرار به جذب بازیکنی باشد کادر فنی و مسئولان باشگاه در این رابطه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاشار IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    1 0
    ما جمعه تو استادیومیم