قدس آنلاین: امام جمعه اصفهان از عملکرد برخی رسانه‌ها و نشریات داخلی در حوادث اسیدپاشی اصفهان به شدت انتقاد کرد و گفت: این رسانه‌ها آب در آسیاب دشمن می‌ریزند اما مردم ما بصیر هستند.

برخی رسانه‌های داخلی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: بر همه مردم واجب شرعی است که برای دست‌گیری عامل اسیدپاشی کمک کنند تا او به سزای اعمالش برسد.

وی افزود: کسانی که این اقدام پلید را انجام دادند متدین نیستند، زیرا این حرکت پلید ضایعه‌ای دردناک برای افراد و جامعه است.

خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: مسئله اسیدپاشی در اصفهان هیچ ربطی به بی‌حجابی و امر به معروف و نهی از منکر ندارد.

وی با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های دشمن به ویژه بی‌.بی.سی و رادیو فردا در زمینه اسیدپاشی اصفهان و ربط آن به امر به معروف و نهی از منکر از عملکرد برخی رسانه‌ها و نشریات داخلی در حوادث اسیدپاشی اصفهان به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: این رسانه‌ها آب در آسیاب دشمن می‌ریزند اما مردم ما بصیر هستند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه نیروهای امر به معروف و نهی از منکر به درستی تربیت شده‌اند، تصریح کرد: آنها روایت پیامبر اسلام (ص) را می‌دانند که فرمودند با محبت امر به معروف و نهی منکر کنید.

وی ضمن درخواست قوه قضائیه برای پیگیری موضوع اسیدپاشی در اصفهان و برخورد با عاملان آن گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو ضروریات دین است و اگر کسی آن را قبول نداشته باشد، کافر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اظهار کرد: امام حسین (ع) فرمود علت قیام من امر به معروف و نهی از منکر است و تمام اعمال خوب و جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف مانند قطره است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر در اصل هشتم قانون اساسی نیز آمده و به آن تاکید شده است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه مردم باید نسبت بر رفتارهای هم نظارت داشته باشند، تاکید کرد: متاسفانه پس از 35 سال اکنون که در مجلس شورای اسلامی قانون امر و به معروف و نهی از منکر مطرح شده، عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.