قدس آنلاین: کاراگاهان پليس آگاهي استان اصفهان، زن رمال کلاهبرداري را که با دادن کد اشتراک از مردم وجوه نقد دريافت مي نمود شناسايي و دستگير کردند .

دستگيري رمال کلاهبرداري که با دريافت پول کد اشتراک مي داد !

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سرهنگ "ستار خسروي "رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت:در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي اقدام به رمالي ، دعانويسي ،وجوه نقد از مردم دريافت مي کند ،رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود:پس از هماهنگي با مقام قضايي ماموران به محل مورد نظر اعزام که طي بازرسي از منزل متهم تعداد زيادي آلات و ادوات فاگيري و رمالي ، دو دستگاه pos ،يک جلد دفترچه اسامي مشتريان با شماره تماس که متهم در امر فالگيري و فريب افراد استفاده مي نموده،کشف کردند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت:پس از انتقال اين فرد به پليس آگاهي ،وي در تحقيقات علمي به بزه انتسابي اعتراف کرد و طي بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد متهم از افرادي که بدوا براي گرفتن فال به منزل وي مراجعه مي کرده اند جهت دريافت کد اشتراک مبلغ 10 هزار تومان و براي فال مبالغي مابين 20 الي 200 هزار تومان اخذ مي نموده است .

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه که در اين زمينه تعدادي از افرادي که جهت فالگيري به متهم مراجعه کرده اند شناسايي و به پليس آگاهي دعوت شده اند، خاطر نشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته اين افراد اعلام داشتند متهم با گرفتن مبالغ هنگفتي از آنان برايشان رمالي و فالگيري مي کرده است .

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينکه متهم جهت وصول مبالغ از دستگاه pos استفاده مي کرده است، افزود: با تکميل شدن تحقيقات متهم به مراجع قضايي معرفي شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.