قدس آنلاین یزد - فرماندار ابر کوه گفت: ایجاد و تکمیل جاده های ارتباطی از عوامل توسعه گردشگری بشمار می رود که باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

تکمیل جاده های ارتباطی از عوامل توسعه گردشگری است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید 'نبی رسولی' روز در آیین معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان ابرکوه با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (ع) اظهار داشت : این شهرستان در دولت یازدهم به عنوان یکی از 14شهر نمونه گردشگری کشور شناخته شده است، بنابراین ایجاد زیرساختها در این حوزه ضروری است.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت بالایی که درحوزه گردشگری شهرستان ابرکوه وجود دارد باید برای جذب گردشگران زمینه حضور آنان راتسهیل کنیم.

این مسوول، باتوجه به ساخت راه مواصلاتی ابرکوه خاتم، ابرکوه جرقوئیه، ابرکوه صفاشهر خواستار سرعت بخشیدن در تکمیل این راهها شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز گفت: هم اکنون بیش از یکهزار کیلومتر از راههای استان یزد نیمه تمام است و بودجه فعلی اداره کل جوابگوی خط کشی راهها هم نمی شود.

'غلامرضا رضایی' اظهار داشت  : ساخت و تکمیل جاده و راهها یکی از عوامل توسعه و پیشرفت هرمنطقه است که بزرگراه یزد به سورمق یکی از مهمترین جادههای ترانزیت کشور بشمار می رود.

وی افزود : جاده ابرکوه به خاتم باتوجه به اینکه طرح ملی است تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.