رئیس ستاد هماهنگی برنامه ۱۳ آبان گفت: سلطه‌های آمریکا بیش از این فهرست اعلام شده و همچنان ادامه خواهد داشت اساسا مسئله اسیدپاشی در راستای انفعال روحی ملت ایران بوده و دسیسه استکبار جهانی است و هیچ ایرانی مسلمان امکان ندارد دست به این جنایت بزرگ زده باشد.

یوم الله ۱۳ آبان پرتویی از نهضت حسینی است/ رنگ و بویی نوین در 13 آبان امسال
"اصغر آبخضر" در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۱۳ آبان که صبح امروز در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: روز ۱۳ آبان از مهم‌ترین روز‌ها در تاریخ ملت ایران محسوب شده که در این روز سه رخداد مهم در سال‌های متفاوت به وقوع پیوسته که خصوصیت مشترک و کلیدی آن تقابل با استکبار در راس آن امریکای جهانخوار است.

وی تصریح کرد: امسال نیز این روز تقارن مبارکی با واقعه عاشورا داشته و به باور تمام اندیشمندان اسلامی و مستکبرین غربی انقلاب اسلامی پرتویی از نهضت حسینی و قیام عاشوراست که حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند.
 
رئیس ستاد هماهنگی برنامه ۱۳ آبان با بیان اینکه ملت ایران نیز بر حسینی بودن نهضت خویش مداومت داشتند و در تمامی تحرکات سیاسی فرهنگی خود تحت تاثیر پیام عاشورا بودند،اظهار داشت: کارنامه سیاه کشور آمریکا و نظام استکباری آن در پیش و پس از انقلاب اسلامی نشان از عمق دشمنی و کینه توزی این کشور است. اقداماتی همچون کودتای ۲۸ مرداد، شکست نهضت ملی نفت، کشتار دانش آموزان و دانشجویان دردانشگاه در سال ۵۷ و.... از سوی دیگر اقدامات متعدد دولت منحوس آمریکا پس از انقلاب همچون ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب فعال کردن گروهک‌های منافق و تروریست تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و.... نشان دهنده عدم موفقیت قدرت پوشالی آمریکا در منطقه امن خود است.
 
وی افزود: آنچه مسلم است نقشه سیاسی جهان در حال حاضر نمایشگر تقابل دو جبهه سیاسی بزرگ سلطه گران و سلطه ستیزان در جهان است که آمریکا در راس سلطه گران و ایران اسلامی پرچم‌دار بیداری اسلامی و سلطه ستیزی می‌باشد.
 
آبخضر با بیان اینکه سلطه‌های آمریکا بیش از این فهرست اعلام شده و همچنان ادامه خواهد داشت،عنوان کرد: اساسا مسئله اسیدپاشی در راستای انفعال روحی ملت ایران بوده و دسیسه استکبار جهانی و هیچ ایرانی مسلمان امکان ندارد دست به این جنایت بزرگ زده باشد.
 
وی بیان داشت: در سال جاری در این روز بزرگ عزای حسینی در کنار افزایش شکوه عزاداری و تقویت شور حسینی، در این آموزه بلندی عاشورایی یعنی استکبارستیزی و ذلت ناپذیری تاکید خواهد شد.
 
رئیس هماهنگی ۱۳ آبان با اشاره به شعار محوری امسال، گفت: مرگ برآمریکا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس‌‌ همان لعن بر یزید و یزیدیان است که حسینیان بسیج در این روز مرگ شیطان و دستگاه یزیدیان را آرزو می‌کنند.
 
وی ادامه داد: مراسم ۱۳ آبان امسال به برکت روز عاشورای حسینی رنگ و بوی دیگری دارد حضور ۴۵شهید سرافراز و گمنام تازه تفحص شده زینت بخش این مراسم است.
 
آبخضر خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم روز ۱۳ آبان امسال با تکریم عاشورای حسینی و به برکت ۴۵ شهید گمنام حاضر در مراسم روز باشکوه دیگری در تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ثبت شود و از همه دستگاه‌ها و نهادهایی که کمک کردند تا این روز باشکوه رقم بخورد از جمله رسانه ملی، نیروهای مخلص بسیج، سپاه، شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی خدمتگذاران این مراسم و مناسبت‌ها و عزاداران عاشورای حسینی تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی گفت: مراسم 13 آبان تهران روز سه‌شنبه 13 آبان از ساعت 9:30 الی 12 مقابل درب اصلی لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار خواهد شد. همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) ، سعید حدادیان، حسین سازور، مرتضی طاهری، سلیم موذن‌زاده اردبیلی، عبدالرضا هلالی، امین مقدم، مصطفی خرسندی و دیگر ذاکران به مداحی خواهند پرداخت و پس از قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع ملت ایران حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان به سخنرانی خواهد پرداخت و پس از مراسم نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی اقامه خواهد شد و در نهایت این مراسم با تشییع 45 شهید گمنام در مقابل لانه جاسوسی آمریکا پایان خواهد یافت.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.