قدس آنلاین- تبریز: رئيس بازرسي استان آذربايجان‌شرقي از رد رشوه 27 ميليون و 850 هزار تومان توسط دو مامور وظيفه شناس در کليبر خبر داد.

رد رشوه 28 ميليون توماني توسط دو مامور وظيفه شناس

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اکبر اظهار کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامي «آبش‌احمد» عوامل پاسگاه حين گشت‌زني در سطح حوزه يک دستگاه خودروي پاترول را به دليل اقدام به سرقت احشام، متوقف کرده و خودرو جهت بازرسي به پاسگاه انتقال داده شد.

وی افزود: با هماهنگي مقام قضايي خودرو مورد تفتيش و بازرسي قرار گرفت و مقداري مشروبات الکي، يک عدد دوربين، يک اصله تونفا، دو قبضه چاقو و تعدادي تير اسلحه شکاري و مبلغ 27 ميليون و 850 هزار تومان بصورت نقد کشف و ضبط شد.

رحیمی ادامه داد: يکي از سرنشينان به هويت معلوم جهت رهايي متهمان از دست قانون و چشم پوشي ماموران مبلغ 27 ميليون و 850 هزار تومان را به عنوان رشوه به دوتن از ماموران پيشنهاد داد که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و به دادگاه منعکس کردند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: در بررسي تکميلي مشخص شد متهمان داراي سوابق متعدد سرقت احشام و کابل بوده و راننده خودرو به هويت معلوم است که با به سرقت بردن مدارک شخصي ديگر ساکن شهريار، خودش را با اسم نامبرده معرفي کرده تا سابقه سرقت به نام وي در سيستم درج شود که صاحب مدارک نيز از نامبرده اعلام شکايت کرده است.

رئيس بازرسي استان آذربایجان‌شرقی با بيان اينکه شيوه و شگرد متهمان طوري بوده که خود را به عنوان گردشگر جا زده و بعد از شناسايي احشام بلاصاحب اقدام به سرقت مي‌کردند از تشکيل پرونده به همراه اموال و وجه رد رشوه به دادسرا خبرداد و گفت: با عنايت به مفاد دستورالعمل تشويق امتناع كنندگان از دريافت رشوه مبالغ بيش از 10 ميليون تومان در كميته تشخيص صحت عمل مطرح و مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

 

استرداد اموال توسط وظيفه راهور آذربايجانشرقي

 رئيس بازرسي استان آذربايجان‌شرقي از استرداد اموال شخصي توسط سرباز وظيفه راهور اين استان خبر داد.

رحيمي گفت: برابر گزارش پليس راهور استان سرباز وظيفه رضا نصيري جمعي حفاظت اطلاعات فرماندهي انتظامي استان در محوطه ساختمان راهور کيف پول حاوي مدارک شامل 34 قلم انواع مدارك، دسته چك و مقداري وجه نقد را يافت.

وی افزود: اين سرباز وظيفه از طريق شماره تلفن هاي موجود در كيف با نامبرده تماس حاصل کرده و صاحب اموال در همان روز به بازرسي راهور دعوت شده و کيف وي حاوي مدارک پس از احراز هويت صاحب مدارك، بي کم و کاست به وي مسترد شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: وظيفه موصوف به انگيزه صحت عمل به 72 ساعت مرخصي تشويقي اعزام شد

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.