قدس آنلاین – تبریز: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان‌شرقي از کشف بيش از300 کيلوگرم ترياک از باندي سه نفره در تبريز خبر داد.

کشف 300 کيلو ترياک از باند سه نفره در تبريز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حميدعلي باغبان اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در پي کسب اخباري مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط باندي سه نفره به هويت‌هاي معلوم در سطح شهر تبريز موضوع در دستور قرار گرفت.

وی افزود: پس از تاييد صحت موضوع، ماموران با تعقيب و مراقبت‌هاي ويژه، محل نگهداري موادهاي متهمان را در تبريز آخر خيابان عباسي شناسايي شد.

باغبان ادامه داد: به محض حصول اطمينان از وجود موادمخدر در منزل با اخذ دستور از مرجع قضايي، همزمان در دو نقطه شهر هم در محل نگهداري مواد و هم منزل متهم اصلي واقع در شهرک باغميشه، عمليات بازرسي به اجراء در آمد.

وی تصريح کرد: در اين راستا مقدار 300.23 کيلوگرم ترياک کشف، متهمان اعلامي دستگير و يک دستگاه خودرو پرشيا که در پخش موادمخدر از آن استفاده مي‌شد توقيف شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يادآور شد: موادها و متهمان به پليس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شد و تحقيقات اوليه از آنان اخذ و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.