قدس انلاین:ماموران وظيفه شناس کلانتري 11 طالقاني شهرستان نيشابور خراسان رضوي با صحت عمل خود رشوه 150 ميليون ريالي خريداران کابل هاي سرقتي را رد و مبلغ مورد نظر را صورتجلسه و ضميمه پرونده کردند.

دست رد پليس بر رشوه 150ميليون ريالي خريداران کابل هاي سرقتي

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي سرقت سيم و کابل هاي برق در سطح شهرستان نيشابور به خصوص در محدوده بلوار بعثت اين شهرستان جلسات ويژه اي تشکيل و با برنامه ريزي هاي انجام شده گشت هاي نامحسوس افزايش و ردزني هاي پليسي و اطلاعاتي براي شناسايي سارق و يا سارقان و هم چنين مالخران به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ماموران تجسس کلانتري 11 طالقاني حدود ساعت 2 بعد از ظهر متوجه شدند که تعداد دو نفر از خريداران کابل هاي سرقتي حدود چهار هزار متر انواع سيم و کابل هاي سرقتي را در زيرزمين يک منزل در بلوار بعثت نگهداري و قصد انتقال و آب کردن آن ها را دارند که بلافاصله دو تيم از تجسس کلانتري 11 طالقاني به اتفاق رييس کلانتري و کارشناسان اداره برق به محل اعزام شدند.

وي خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگي هاي مقام قضايي در بازرسي از محل مشاهده کرند حدود چهار هزار متر سيم و انواع کابل هاي سرقتي مربوط به اداره برق دپو شده که مالخران به ماموران انتظامي در ازاي سرپوشي از اجراي قانون مبلغ 150 ميليون ريال رشوه كه مبلغ 100 ميليون ريال از آن به صورت نقد بود را پيشنهاد دادند که ماموران مراتب را صورتجلسه و مبلغ رشوه را ضميمه پرونده کردند.

سرهنگ حسيني ضمن اشاره به هزينه هاي بالاي نصب سيم و کابل هاي برق تصريح کرد: برابر اظهارات کارشناسان اداره برق حدود يک ميليارد ريال به منظور نصب همين مقدار کابل براي دولت هزينه دارد كه متاسفانه افرادي بدون توجه به اين نکته آن ها را با کمترين قيمت به فروش و خريداران نيز براي افزايش سود خود اقدام به خريد اموال مسروقه مي كنند.

شايان ذکر است ماموران شرکت کننده در اين عمليات به صورت ويژه از سوي فرمانده انتظامي شهرستان تقدير و دو متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.