۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 244232

فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه از دستگيري دو شرور قمه به دست که باعث ايجاد رعب و وحشت ميان شهروندان در يکي از خيابان هاي سطح شهر شده بودند خبر داد.

دستگیری دو قمه کش در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ "رضا شيرزادي" به تشريح جزئيات خبر پرداخت و بيان کرد:از طريق مرکز فوريت هاي پليسي110 كرمانشاه خبري تحت عنوان شرارت و عربده كشي دريکي از خيابان هاي سطح شهراعلام شد و پيگيري موضوع به سرعت دردستور کار قرار گرفت.

وي افزود:پس از اعزام ماموران کلانتري 22 به محل،افراد زيادي به ماموران مراجعه و اظهار داشتند دو نفر شرور سابقه دار  با سلاح سرد براي مردم ايجادمزاحمت کرده اند كه همين امر موجب رعب و وحشت براي ساكنان شده است.

سرهنگ "شيرزادي" تصريح كرد:متهمان به محض مشاهده پليس متواري شده اندكه با تعقيب و گريز پليسي طي مسير كوتاهي ماموران موفق شدند متهمان را خلع سلاح و دستگير کنند.

وي با اشاره به اينکه متهمان به علت مصرف مسکرات حالت مناسبي نداشتند گفت: در بازرسي بدني  ازمتهمان يك قمه و يك عدد چاقو كشف شد و در بازجويي هاي انجام شده، متهمان به جرايم خود مبني بر درگيري،ايجاد رعب و وحشت و برهم زدن نظم اجتماعي و امنيت محلات اعتراف كردند .

وي درپايان خاطر نشان كرد:ماموران بعد از تكميل پرونده براي تحقيقات بيشتر متهمان را به پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان كرمانشاه انتقال دادند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.