قدس آنلاین ازیزد - رییس کل دادگستری استان یزد گفت: حدود 50 درصد پست‏‏های مصوب اداری دادگستری بلاتصدی است و بدیهی است که 50 درصد موجود باید با تلاش مضاعف به مردم خدمت کنند.

نباید به تاسیس دادگستری بهاباد اصرار کرد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد،محمدرضا حبیبی در جمع کارکنان اداری و قضایی بهاباد اظهار داشت: خوشبختانه در سالهای اخیر اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع کمبودها در قوه قضاییه از سوی مسئولین عالی این قوه انجام گرفته است.

وی بهاباد را ازجمله حوزه‏‏های قضایی خوب و بی‎‎حاشیه استان ذکرکردو افزود: برخورد خوب و همراه با آرامش با مردم باعث شده است تا رضایت خوبی از این حوزه قضایی در بین مردم به وجود آید .

این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: کار قضایی و خدمت در این دستگاه به واسطه شرایط خاص حاکم بر آن از سختی قابل توجهی برخوردار است و اگر این خدمت در مناطق محروم نیز باشد، بدون شک از اجر معنوی بیشتری برخوردار خواهد بود .

وی با اشاره به آمار پرونده‎‎های موجود در اجرای احکام نیز تصریح کرد : باید تلاش شود تا موجودی این بخش که ماحصل تلاش تمامی بخش‏‏های دیگر است با اجرای خوب و صحیح وبه موقع کاهش یابد .

حبیبی با اشاره به شهرستان شدن بهاباد و امکان تبدیل شدن دادگاه عمومی به دادگستری، اظهار داشت : تا زمانی که موجودی پرونده‎‎های این دادگاه در همین حدود است نباید به تأسیس دادگستری اصرار ورزید چرا که کار در دادگاه عمومی بخش به صورت یک مرحله‏‏ای است و با انجام تحقیقات مقدماتی توسط دادگاه و اشراف قاضی در پرونده کیفری به موضوع از ابتدای وقوع جرم دقت و سرعت در رسیدگی را بالا برده و به نفع مراجعین است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.