قدس آنلاین– ایلام: جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: قرارگاه اربعین در مرز مهران تشکیل می شود.

تشکیل قرارگاه اربعین در مرز مهران

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی با بیان اینکه ستادهای راهیان نور سراسر کشور موظف به پشتیبانی همه جانبه از قرارگاه اربعین هستند، اظهارداشت: نشست مرکزی ستاد راهیان نور با محوریت مباحث دانش آموزی، آسیب شناسی، دغدغه ها و مشکلات این حوزه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه اربعین در 2 استان خوزستان و ایلام در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه از تأکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: تمامی قرارگاه های راهیان نور کشور ظرف مدت 10 روز موظف به پشتیبانی از قرارگاه های اربعین در استان های ایلام و خوزستان هستند و باید تمام تجهیزات و امکانات خود را برای برگزاری هر چه بهتر این اجتماع فرهنگی بکار گیرند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تمام مسوولان کشور موظف به ایجاد بسترهای لازم برای پشتیبانی از این قرارگاه هستند، خاطرنشان ساخت: این قرارگاه ها برای چاره اندیشی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر در اجتماع بزرگ اربعین حسینی و رفاه حال زوار عتبات عالیات تشکیل می شوند.

سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی ایجاد امکانات و ظرفیت های لازم جهت استفاده کاروان های اربعین حسینی علاوه بر استفاده کاروان های راهیان نور در مناطق مرزی همچون استان ایلام را ضروری دانست و تأکید کرد: همه دست اندرکاران و مسئولان استان ها بایستی امکانات مورد نیاز کاروان های راهیان نور دانش اموزی را تامین کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.