قدس آنلاین:فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: حمایت از جانبازان زیر 25 درصد در دستور کار سپاه قرار دارد.

حمایت از جانبازان زیر 25 درصد در دستور کار سپاه قرار دارد

سردار یوسفعلیزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ازبجنورد، با بیان اینکه سپاه در تلاش است تا رزمندگان و جانبازانی که از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بی نصیب بوده‌اند را حمایت کند، اظهار داشت : هم اکنون رزمندگان با سابقه یک سال حضور در جبهه های دفاع مقدس و نیز جانبازان زیر 25 درصد از خدمات این بنیاد محروم هستند که سپاه در این زمینه برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

وی افزود: رزمندگان با سابقه یک سال حضور در جبهه‌ها، هنوز بیمه و مستمری ندارند که در استان 540 نفر مشمول این خدمات شناسایی شده است و زیر پوشش حمایت های سپاه قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: البته پیگیر هستیم تا برای حمایت های بیشتر، زمان یک سال به 6 ماه تقلیل یابد که در صورت محقق شدن آن دست کم 500 نفر به تعداد مشمولان اضافه می‌شود.

وی گفت: شمار جانبازان با درصد جانبازی بالای 10 درصد تا 25 درصد نیز در استان 500 نفر اعلام شده که قرار است از حمایت‌های سپاه برخوردار شوند.

این مقام مسئول افزود: پیگیر هستیم تا این امور محقق شده و رزمندگان و جانبازان که تاکنون از هیچ خدمات بهره مند نبوده اند از حمایت‌های سپاه بهره مند شوند.

وی در ادامه گفت: 44 سوله برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی طی چند سال گذشته توسط سپاه استان احداث و تجهیز شده است.

سردار یوسفعلیزاده اظهارداشت : اکثر این طرح‌ها تکمیل شده و اکنون مورد بهره برداری بسیجیان برای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی هم 30میلیارد ریال برای احداث سوله‌های فرهنگی و ورزشی به سپاه استان اختصاص یافت.

وی احداث هفت سوله ورزشی با نام 9دی و زیر بنای هر یک هزار و 400متر برای برنامه ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های استان را از دیگر اقدامات سپاه خراسان شمالی برای تأمین زیر ساخت اجرای این فعالیت‌ها اعلام کرد.

وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در 14رشته، فعال شدن پایگاه استعدادهای ورزشی، تقویت رشته کشتی پهلوانی و کمک به برنامه‌های ورزش و جوانان استان از جمله پیاده روی‌های عمومی را از اقدام ورزشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برشمرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تاکید کرد: به طور حتم اشاعه فعالیت‌های ورزشی از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند از این رو گسترش ورزش در جامعه از رویکردهای سپاه استان است.

وی در ادامه به اعزام 32 تیم جهت محرومیت زدایی به مناطق محروم استان در سال جاری اشاره کرد و گفت : 5 هزار نفر در قالب اردوهای جهادی یک روزه،760 نفر اردوهای جهادی 7 روزه ، 560 نفر اردوهای جهادی طلاب و دانشجویان و هزار و 200 نفر اردوی هجرت دانش آموزی به مناطق محروم اعزام شدند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    5 1
    پاینده باشید و در پناه حق انشاالله
  • جانباز IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    13 1
    به نظرمن مقام جانباز بالاتر از این است که آنها رابا درصد سنجد باید همه مثل همه رابه یک چمشم دید
  • سهیلا IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    12 1
    به جانبازان زیر 25 درصد ییشتر اهمیت بدهید ازخرجهای اضافی بزنید وبه انها برسید
  • صالح کاظمی ارومیه IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    7 2
    به نظر بنده مهم درصد جانبازی ویاری مدت جبهه ملاک نباشدبرادرانی هستند فقط 6ماه درجبهه حضورداشتند وهمان مدت کوتاهی برای تغییر سرنوشتش کافی بوده.لطفا رسیدگی کنید.بنده 6ماه درجبهه بودم برادرشهیدم پنج سال درارتش کادربودم حین خدمت دزد ماشینم راکه اقساطی خریده بودم بردبخاطر اقساطش افتادم زندان تابجنبم رضایت بگیرم شش ماه شد اخراج شدم زندگیم ازهم پاشید شدم با سابقه. کاربهم ندادندر.بیکارموندم ارتش حمایت نکرد دولت.سپاه حمایت نکرد.تاکنون با کارگری فصلی گذراندم. نوه دارم هنوز درروستا مستاجر.بیکارم در سخت ترین شرایط اقتصادی زندگی میکنم.فریادرسی نیست.این چه قانونیه. خواهشا رسیدگی کنید امثال من زیاده.
  • حسنعالی جعفری IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    10 1
    باسلام خدمت آقاامام زمان،برای چندمین باره میگم ،بخدا به فکر افراد زیر 25درصد هم باشید،هیچ تسهیلاتی ندارند، آنها هم روزی جان خودشون را کف دستشون گذاشتن ورفتن جبهه،به امام حسین قسمتون میدم مسئولین نظام وبنیاد شهید بفکرشون باشید،
  • اکبر IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 2
    باعرض سلام به خدا جانبازان زیر ده درصدی برای مملکت خودمون جنگیدن یه خورده بیشتر توجه کنید بهشون خواهشا
  • اکبر IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    7 1
    با سلام چرا برای جانبازان 25 % به بالا تخفیف دانشگاه آزاد گذاشتین؟؟؟ این چه وضعیه؟؟؟ من بابام 8 سال جبهه داره (یعنی کل جنگ رو بوده) ولی جانبازیش 8 درصده... دوستم باباش 3 ماه جبهه بوده 43 % جانبازی داره به خدا بابای من بیشتر خدمت کرده این انصاف نیست به قرآن این عدالت نیست به ولله این ظلمه به جون مادرم این عند ناجوان مردیه... همه ی امکانات برای جانبازان 25% به بالا هست به قرآن ما هم آدمیم این چه قانون مسخره ایه؟؟؟؟؟
  • علی ریسی وانانی IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    4 1
    والله خیانت شد بااین درصد گذاری به جانبازان زیر25/همه انان احتیاج به سرکشی وپرونده مجدد دارند
  • مجید خورسند IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    6 2
    باسلام من جانباز 10 در صد با 50 سال سن هسنم که نزدیک 2 سال است تمام مدارکی که سپاه پاسداران از من خواسته فراهم و تمام استعلام های مربوطه را پاسخ گرفته و همه را ارایه داده ام که از کد 28 جانبازی استفاده کنم منآسفانه پس از 2 سال هیچ نتیجه ای نگرفته ام لطفآ من را راهنمایی فرمایید که از چه کانالی پیگیری کنم با تشکر
  • بسیجی جانباز نه خاک برسر IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 1
    ای کاش میشد خاطره خوبی ازمسئولین به غیر از رهبرم برای بچه هامون تعریف کرد...........
  • مجید بحیرایی IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    2 1
    با سلام به شما از اینکه با تلاش شما نظرات زمان دفاع مقدس چه راضی چه ناراضی راانعگاس مدهید بسیار متشکریم ولی خیلی دوست دارم به بچه های زمان جنگ اهمیت بیشتری بدهند چون این ما هستیم که باز فرمان از بالا فدایی رهبریم تاجان داریم فدایی امام خامنه ای هستیم بسیجی دفاع مقدس
  • سربازی که تا اخر عمربا خاطراتش زندگی میکند IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    5 1
    افتخار می کنم که در گر دان ارتش با دشمن بعثی جنگیدم وبه درجه پنج درصدجانبازی ناعل امدم ایا ارتش ما جانبا زهایش رافراموش کرده است مگه می شه مگه داریم
  • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 1
    به آقای شهیدی بگین یک شب بیاد خونه ما این بابا منا ببینه هر روز هر شب موجی میشه روز خوش از دستش نداریم. اصلا برا درصد نیست فقط بیان ببریندش خدایی ناکرده کسی میکشهعلی
  • خسته IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    2 1
    با سلام فرزند جانباز ده درصد هستم با خانواده ی 6 نفره وپدر مریض وبیکار .تورو بخدا قسمتون میدم فرق نذارین برای درصد جانبازان به همه جانبازان باهر درصدی به یک دید نگاه کنین.از زندگی کردن و این همه مشکلات خونوادگی خسته شدم 4 تا بچه ایم که هزاران ارزو تو دل داریم ولی یکیشون براورده نمیشه تنها امیدمون به بنیاد شهیده اونم که جواب جانبازان زیر 25 درصدو نمیدن.هیچ امکاناتی برامون ندارن نه توانایبشو داریم درس بخونیم نه جاییم استخدام میشیم چون سهمیه نداریم .فقط ارزو دارم بمیرم از این زندگی خلاص شم دختر 22 سال سن که الان باید اوج خوشی و شادیش باشه انقد از زندگی زده شده
  • خسته IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 1
    به ارزو داشتم برم پیش رهبر معظم انقد براش از زندگیم بگم تا خالی شم نمیدونم دردمو به کی بگم فقط امیدم بنیاد شهیده تو رو بخدا قسمتون میدم به همه جانبازا مث هم نگا کنین فرق نذارین ماهم گناه داریم .الان 2 ساله بابام مریضه روز به روز حالش بدتر میشه ولی بخدا پول نداریم ببریم دکتر داره جلوی چشمم از دستمون میره کاری از دستمون برنمیاد .دختر جانباز زیر 25 درصد
  • جانباز IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    1 1
    جانبازان و ایثارگران عزیز ناراحت نباشید،بعد از سال ها(27) گروه امداد می رسد.
  • رضاسرگزی IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 1
    سلام به رهبرفرزانه وسلام به شهدا وایثارگران عزیزجبهه وجنگ عزیزان دستتان رامیبوسم که افتخارواقعی مملکت شما هستید،وقتی درعرصه های دیگر که معمولا دراکثر عرصه ها هدف کسب منفعت مادی باب شده وعده ای خودشان رانامدارمینامند همان لحظه بفکر شجاعتهای شماخ عزیزا ن دفاع مقدس وخلوص وپاکی که حکمفرمابود میافتم وواقعا همه این. قدرتنماییهای بعضیهاراکه میبینم. درمقابل فداکاری شماعزیزان هیچ است،اینکه. هنوزعده ای درک نکردند زحمات دلاوری بچه های جبهه ودرفکر دورزدن وفریب قانون برای کسب چندرغاز منفعت مادی هستند. انهارابسیارزبون وکوچک ،حقیروذلیل میبینم. وتاجایی پیش رفتند که از حق وحقوقی که بشما بزرگواران برای تکریم ودلجویی اختصاص می یابد نیز ترحم وحیا نکرده وبه ان دستبرد میزنند همه این مشاکل بخوبی قابل مشاهده وپیگیری هست اما آنهاغافل ازهمت والای عزیزان دفاع مقدسی هستند که انتهای صبرما خداوندعزوجل است،که برای انها
  • رضاسرگزی،ج،ش IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 1
    باسلام،عزیزان ایثارگردرپی هرسختی سهل وآسانی خواهدبودپس ازجنگ با آن همه سختیهایش ،متأسفانه سختیهای مضاعفی به ایثارگران عزیزتحمیل شد که انشاءالله خیلی زودبپایان خواهدر. دوفرج نزدیک است ،هم فرج مادی وفراترازآن فرج معنوی،توکلت علی الله،.اللهم عجل لولیک الفرج.، , روسیاهان نمایان میشوند ورسوا ،اگرمیدانستن که آتچه به ناحق درشکم خودوزن وفرزندمیریزند موادمذاب آتشین وزقوم هست هرگز طرف آن نمیرفتند اماراه توبه ای برای بازگشت بازهست ،پس بشتابید وبه دستورات ونصایح قرآن عمل کنید تاعذاب نشوید،.
  • یوسف نبی زاده IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 2
    اینجانب یوسف نبی زاده جانباز 15%میباشم که متاسفانه تا حالا پنج بار به درصد جانبازیم اعتراض کرده ام این در حالی است که بنده کلیه مدارک پزشکی مربوط به جانبازیم را ارائه نموده ام ولی هربار به بهانه ای اعتراض من را رد کرده اند و درصد من را زیاد نکرده اند درضمن دو بار رفتم تهران که به اعتراضم موافقت کرده اند که مدارکم رو کلا بررسی نموده اند وبهم گفتند که باتوجه به مجروحیت جانبازیم بهم گفته اند که باید درصد بیشتری بهت میدادند ولی بهم گفتند باید به استان خودت مراجعه واعتراضت را پیگیری کنید ولی متاسفانه هیچ جوابی بهم نمیدن حالا بهم بگید توراخدا چکار کنم چاره ام چیه توراخدا راهنمایم کنید که چکار باید بکنم؟؟؟
  • احمد * اروميه IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    2 2
    با سلام اينكه سپاه به رزمندگان و جانبازان زير 25/ درصد رسيدگي ميكند في نفسه كار بسيار نيكويي است اما ازيك سو بيانگر اين نكته هم هست كه سازماني كه ذاتا براي اين منظور تشكيل شده ( بنياد شهيد و و امور....)در وظايف سازماني خود قصور داشته است كه سپاه مجبور به دخالت شده و نكته مهم ديگر اينكه سردار فقط به خراسان شمالي اشاره كرده اند ، آيا در ساير استانها هم سپاه چنين كارهائي ميكند ؟
  • iuyt IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    0 5
    با عرض سلام و خسته نباشید.حالا که از این به بعد فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد هم طبق قانون جدید شامل تسهیلات دیگر جانبازان شده اند از شما خواهشمندم هر چه سریع تر بخشنامه اجرای این قوانین را به تمام مراکز بنیاد شهید شهرستان ها ابلاغ کنید.از شما تقاضا دارم این قوانین را به مدارس و دانشگاه ها و آموزش و پرورش و ... ابلاغ نمایید تا هرچه سریع تر اجرا شوند. هم چنین عاجزانه خواهشمندم که از این به بعد که سهمیه ورود به دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد تغییر کرده ، برای آنانی که قبلا کنکور داده اند اکنون سهمیه شان در دانشگاه ها تغییر کند و بتوانند در سهمیه شاهد باشند و از این سهمیه در تغییر رشته در دانشگاه برای رفتن به رشته بهتر اقدام کنند. با تشکر
  • فاطمه IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    9 1
    با سلام چرا باید یک جانباز 15 درصدی را با یک جانباز 50 درصدی برابر دانست؟ در حالی که شرایط زندگی اش کلا با جانباز 15 درصدی فرق می کند....هزینه ی بالای دارو هایش....سختی های فرزندانش که پدرش را قرار است تمام عمر با حال مریض ببینند....خستگی های همسرش که پرستاری اش را برعهده گرفته....آره باید جانبازان رو از درصد سنجید چون همین درصدا گویای مشکلاتشون می باشد.... حلا خودتان قضاوت کنید جانبازان بالای 25 درصد را با جانبازان زیر 25 درصد....