قدس آنلاین،الف.زمینی؛ با همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز.

از "پرداخت آسان وام ازدواج" و "5درصد مانده به توافق" تا "وزیر بهداشت اصلاحات؛ وزیر علوم اعتدال!"

پرداخت آسان وام ازدواج

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "در نامه ای از سوی بانک مرکزی: بانکها به پرداخت آسان وام ازدواج مکلف شدند"

در ادامه تسهیل روند پرداخت وام ازدواج در شبکه بانکی، بانک مرکزی به 17 بانک و صندوق قرض الحسنه تاکید کرد که موانع دیگر موجود در مسیر متقاضیان را تا حد امکان برطرف کنند.

از حدود چهار ماه گذشته تاکنون که پرداخت تسهیلات ازدواج در دور تازه‌ای وارد شد و متقاضیان بیشتری در ردیف دریافت کنندگان قرار گرفتند به طور معمول با توجه به اولویت ثبت نام و مدت زمان تعیین شده موفق به گرفتن وام ازدواج سه میلیون تومانی شدند.

***

5درصد مانده به توافق/ نشانه ای از توافق دیده نمی شود

در تیتر دیگری در روزنامه "قدس" از تکذیب ادعای غربی ها درباره گفت و گوهای هسته ای می خوانیم: "تمدید مذاکرات برای ایران مطرح نیست"

روزنامه "کیهان" نیز معنی پیروزی در مذاکرات را لغو همه تحریم ها دانست و روزنامه "کائنات" هم از روز پرکار هسته ای و دیدار دو جانبه معاونان وزاری خارجه ایران و آمریکا نوشت.

"مردم سالاری" و "اسرار" هم در تیتری مشابه نوشتند: "رئیس جمهور در پایان نشست سران سه قوه: طرف مذاکره زیاده خواهی نکند توافق در دسترس است"

"ابتکار" از "گمانه زنی رسانه های بین المللی از پیشرفت 95درصدی گفتگوها در وین" نوشت و تیتر یک زد: "5درصد مانده به توافق"

جالب است بدانید در حالیکه اکثر روزنامه ها و سایت های خبری از پیشرفت مذاکرات می نویسند؛ روزنامه "رسالت" در تیتر یک خود به گزارش خبرنگار اعزامی اش از وین نوشت: "نشانه ای از توافق دیده نمی شود، بازنده شکست مذاکرات، واشنگتن است"

***

وزیر بهداشت اصلاحات؛ وزیر علوم اعتدال!

روزنامه "اعتماد" با بیان اینکه: "روحانی با معرفی محمد فرهادی برای وزارت علوم، هواداران و مخالفانش را راضی کرد" در تیتر یک خود نوشت: "پایان بهانه ها با گزینه پنجم"

روزنامه "ایران" هم از "چراغ سبز مجلس به گزینه پنجم وزارت علوم" می نویسد.

روزنامه "آرمان امروز"  که یکی از روزنامه های حامی دولت محسوب می شود؛ در تیتر یک خود از معرفی پنجمین گزینه وزارت علوم خبر داد؛ در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "وزیر بهداشت اصلاحات؛ وزیر علوم اعتدال!"

از تیتر روزنامه آرمان و علامت تعجبی که در انتهای آن گذاشته اند به نظر می رسد آنها هم از معرفی فرهادی تعجب کرده اند!

روزنامه "ابتکار" نیز از امید پایان دوئل دولت و مجلس بر سر وزارت علوم می نویسد. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "«چهار چهار» مجلس برای گزینه پنجم"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلادقره قلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    ما که ضامن کارمند ندارریم وام ازدواج بگیریم بریم بممیریم؟ دست دولت ونمایند گان مجلس درد نکنه.