بابل – خبرنگار قدس آنلاين : محمدحسین منصف، عضو جانباز و آزاده شورای اسلامی شهر بابل و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا، که به جذب خارج از ضوابط اقوام برخی مدیران شهرداری و برخی اقدامات دیگر شهردار معترض شده بود ، بازداشت شد .

عضو منتقد شورای شهر بابل بازداشت شد

منصف كه در روزهاي گذشته با در دست داشتن پلاكارد ، مسير شوراي شهر تا شهرداري را طي و در محوطه شهرداري تحصن نموده بود ، در پی شکایت یکی از معاونان شهرداری بازداشت و راهی زندان شد.

این عضو شورای اسلامی شهر بابل در پی بی نتیجه ماندن اقدامات رسمی خود، شهردار و برخی مدیران و معاونان شهرداری را به مناظره عمومی فراخواند  بود ولي علیرغم حضور قاطبه مردم، شهردار ومعاونان وی از حضور در مناظره خودداری کردند .

 

مراسم مردمی تجلیل از منصف در بابل

 جبهه فرهنگی فاطمیون بابل به زودی در مراسمی با شکوه از آزاده دو جبهه جنگ سخت و نرم، محمد حسین منصف به پاس ایستادگی و مقاومت در میدان حق طلبی و عدالتخواهی تجلیل خواهد کرد.

حجت الاسلام علیجان زاده با اعلام این خبر افزود: محمدحسین منصف ثابت کرد که راه عدالتخواهی، مسیری هموار و آسان نبوده و یک بسیجی جهادگر و انقلابی در دفاع از حریم عدالت و گوش جان سپردن به ندای ولایت، باید آماده پذیرش هر نوع فشار و سختی حتی از سوی برخی دوستان نیز باشد.

وي خاطرنشان ساخت : آزاده قهرمان حسین منصف نشان داد که بسیجی علوی، تکلیف خود را بعد از دفاع مقدس، تمام شده ندانسته و همواره در عرصه حفظ و صیانت از دستاوردهای شکوهمند فرهنگ ایثار و شهادت، ثابت و استوار خواهد ماند.

حجت الاسلام علیجان زاده اضافه نمود : بدون تردید برخورد قضایی و امنیتی با منتقدان بویژه آنانی که در اثبات وفاداری به ارزشها و آرمان های عدالت خواهانه انقلاب سابقه درخشانی دارند، چاره کار نبوده و موجب واکنش منفی و نارضایانه در میان مردم شود.

 

منصف آزاد شد

محمدحسین منصف، عضو جانباز شورای اسلامی شهر بابل و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا در حالیکه با شکایت معاون شهردار بابل راهی زندان شده بود ، برای حفظ آرامش و حرمت یادگاران دفاع مقدس با وساطت و پادرمیانی برخی از مدیران و مسئولان شهری از زندان آزاد شد.

وی که با دستور قاضی مهاجرانی و به دلیل عدم برخورداری از وثیقه لازم روانه زندان شده بود دقایقی پیش در مراسمی با حضور آشنایان، طرفداران و برخی از چهره های مذهبی بابل از زندان آزاد شد

حبیبیان وکیل وی در این خصوص  به خبرنگار ما گفت: با توجه به وصول شکایتی که از سوی شهرداری و نیروی انتظامی بابل علیه محمدحسین منصف صورت گرفت روز شنبه گذشته جلسه دادگاه در یک فضای عادلانه انجام شد . در این جلسه چندین مورد شکایت نیروی انتظامی توسط بازپرس رد شد و طبق تفاهم عسکری شهردار، خدادادمعاون فنی شهردار و نیز قائمی حراست از شکایت خود انصراف دادند.

حبیبیان افزود: طبق شکایت سرگرد سعادتی و علیجان نژاد مسئول امور مالی شهرداری بابل، برای منصف قرار بازداشت صادر شد و به دلیل  اینکه وی حاضر به ارائه وثیقه نشد ، روانه زندان گردید.

وي اضافه نمود :هفته آینده دادگاه در شعبه ششم بازپرسی بابل جهت  ادامه روند لوایح تکمیلی و دفاعیات آقای منصف ادامه خواهد یافت و شکایت جدیدی از سوی وی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب بابل خواهد شد.

وکیل منصف در پایان از نگاه عادلانه دادگاه شهرستان بابل به ویژه مهاجری بازپرس ویژه پرونده  ، دادستان و دادسرای  در روند اجرای جلسات تقدیر و تشکر نمود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روزبه IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    13 0
    یک نفر هم که پیداپیدامیشه حرف حق میزنه میندازنش زندان
  • یه شهروند IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    6 0
    اقای منصف خواهشا راهت را ادامه بده کوتاه نیا .
  • سید IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    1 0
    با سلام دست علی همرات خدای علی نگهدارت. سیدعلی
  • محمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    1 0
    خوشم آمد خداپشتو پنات آقای منصف من متاهل 5سال ازدواج کردم لیسانس دارم 4سال پیش خدمتم تموم شد بچه بابلم هنوز کار ندارم پدرم از لحاظ مادی ضعیفه اما خدا خدا خدا لعنت کنه اونایی که حقمو خوردن همونایی که ما میبینیم با باند بازی توشهرداری وجاهای دیگه کار میگیرن
  • ادریس IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    3 0
    با سلام،شهردار بابل به این دلیل از طرف شورای شهر اتتخاب شد که به بعضی از شورا ها باج بده تا در صندلیش بمونه، بیسش ار 8 الی 10 نفر و خصوصاً دایی خانمش که 48 سال سنش است و دو تا خواهر خانمش و خانمش که همیشه اربابی به محل کارش میادو دیگران را مشغول به کار کرد.دنیا مثل برق و باد می گذرد.ان شاللله در همین دنیا به سزای اعمالشان می رسند.شما زنده و من مرده می بینیم
  • محمدرضا IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    3 0
    دوره های قبل یکی از مسئولین رده بالای بابل به دلیل فساد مالی بازداشت شد، اما بعد از اون پست بالاتری گرفت! واقعا جای تاسف داره که در این سال ها شهر بابل با این ظرفیت های خوبی که داره توسط این افراد نالایق داره اداره میشه آقای منصف راهت رو ادامه بده ما طرفدارتیم
  • جواد IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    1 0
    مرد ازاده لبیک