قدس آنلاین یزد - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد با اشاره به برگزاري جشنواره رسانه ، نظم و امنيت عمومي ، گفت: از آثار برتر خبرنگاران استاني در حوزه نظم و امنيت عمومي تقدير مي شود

تقدير از آثار برتر خبرنگاران در جشنواره رسانه، نظم و امنيت

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ محمد حسن باقري با بیان این خبر اطهر داشت : اين جشنواره با هدف تقويت بسترها و زمينه هاي رسانه اي نظم و امنيت عمومي، بسط و گسترش تعامل هدفمند پليس و رسانه هاي استان و تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري اجتماعي از وقوع جرائم برگزار مي شود.

وي افزود: افزايش ارتباط با اصحاب رسانه هاي فعال، حرفه‌اي، قابل اعتماد ، دقيق ، متعهد و با انگيزه از جمله برنامه‌هاي فرماندهي انتظامي استان يزد است ، که با دقت و سرعت برنامه ريزي مناسبي صورت گرفته و اجرا مي شود .

معاون اجتماعي استان يزد تصریح کرد : محورهاي اين همايش شامل ظرايف روان شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختي تهيه، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، کنش وري رسانه ها در حيطه ترويج قانون گرايي و نظم پذيري، سازوکارهاي رسانه اي ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي و سهم و نقش رسانه ها در ارتقاء تعامل پليس و مردم است.

سرهنگ باقري خاطر نشان ساخت : هم‌انديشي و تعامل دوسويه پليس با رسانه‌ها با استفاده از نقطه‌نظرات موثر آنان هيچگاه از نظر مسئولان ناجا دور نخواهد بود.

اين مقام مسئول اظهار داشت : تمام روزنامه نگاران، مدير مسئولان، نويسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري استان مي توانند براي شرکت در اين جشنواره آثار خود را تا تاريخ 15/9/93 به نشاني: يزد _ ابتداي خيابان مهدي(عج)- مركز اطلاع رساني معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد ارسال و يا از طريق آدرس اينترنتي به نشاني http://www.festival.police.ir در سايت جشنواره ثبت نام كنند.

وي تصريح کرد:اين جشنواره در زمينه هاي خبر، مصاحبه و گزارش بوده و آثار ارسالي به طور مجزا در دو گروه رسانه هاي مکتوب و مجازي مورد بررسي قرار مي گيرد.

دبير اجرايي جشنواره استاني "رسانه ، نظم و امنيت عمومي" گفت:مراسم تقدير از برگزيدگان، اسفند ماه 93 برگزار و به آثار برتر در هر بخش لوح و جوايز نفيس اهدا خواهد شد.

معاون اجتماعي يزد ، از همه اصحاب رسانه خواست تا با ارائه آثار خود در اين جشنواره، حضوري جدي و فعال داشته باشند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.