قدس آنلاین یزد - مدیرکل شبکه های مردمی و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور گفت: همه اقشار جامعه می توانند در مراکز نیکوکاری محله نقش آفرینی کنند.

همه اقشار جامعه می توانند در مراکز نیکوکاری محله نقش آفرینی کنند"

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، مهندس حمید نصیری در گردهمایی مسئولین اجرایی مراکز نیکوکاری استان یزد اظهار داشت : بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید ارتباط مسجد با گروه های مختلف مردمی از جمله نیکوکاران و نیازمندان فراهم شود.

وی فزود: مسجد علاوه بر مکان عبادت، محل ارتقاء کارکردهای اجتماعی محله و عبادات اجتماعی نیز هست و ایجاد مراکز نیکوکاری محله نیز با همین هدف راه اندازی شده است.

مدیرکل شبکه های مردمی و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور تصریح کرد : حدود 3 سال کار مطالعاتی در خصوص شبکه های نیکوکاری صورت گرفت و در نهایت به این نتیجه دست یافتیم که اقدامات خیر با پرچم مسجد و از این مکان مقدس جاری شود.

نصیری ابراز امیدواری کرد با فعالیت فعال و پویای مراکز نیکوکاری محله، شاهد سرعت بالای خدمت رسانی به نیازمندان، تسهیل در خدمت رسانی و کیفیت و کمیت بهتر در ارائه خدمات باشیم.

وی با برشمردن ویژگی های مسئولین اجرائی مراکز نیکوکاری محله خاطر نشان ساخت : کمیته امداد امام خمینی(ره) قصد دارد با فعال نمودن این مراکز نشاط اجتماعی را به محله ها بیاورد و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.