سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه نفت تهران حریفی قابل احترام و تیم منسجمی است، گفت: آنان هر سال در بین مدعیان هستند و به خوبی می دانم که کار دشواری در پیش داریم.

خطیبی: نفت تهران حریفی قابل احترام و تیم منسجمی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایرنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت ضمن تسلیت درگذشت پرویز مظلومی اظهار داشت: درگذشت مظلومی واقعا دردناک بود و این ضایعه را به جامعه ورزش و همه مردم تسلیت می گویم.

وی در مورد اینکه سرمربی نفت تهران معتقد است که اگر این دیدار تحت الشعاع شهرآورد تهران قرار نمی گرفت، زیباترین بازی هفته پانزدهم می شد، تاکید کرد: من هم دقیقا همین نظر را دارم. دیدار شهرآورد تمامی نظرها را به خود جلب می کند و دیگر بازی ها را از بین می برد.

وی با اشاره به اینکه روش کار نفت تهران را به خوبی می داند عنوان کرد: تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان با دو روش متفاوت بازی می کند و ما نیز می خواهیم استراتژی خود را در زمین پیاده کنیم تا به سه امتیاز بازی دست یابیم.

خطیبی در مورد اینکه گفته می شود محمد ابراهیمی به علت وجود برخی مشکلات با سرمربی تراکتور سازی از این تیم جدا شده است، گفت: نمی دانم شما این مسئله را از کجا بیان می کنید و نام رسانه ای که این مسئله را بیان کرده به من بگویید تا جواب شما را بدهم، چراکه ابراهیمی یکی از بازیکنان بدون حاشیه است و دوست نداشتم از تیم جدا شود.

وی با اشاره به اینکه محمد بایرامی جانشین ابراهیمی در تراکتورسازی شده است، گفت: نیاز به یک مهاجم داشتیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. با حضور بایرامی خط حمله ما کامل شد و با جذب بازیکنانی چون شجاع خلیل زاده، سینا عشوری و علی حمودی دیگر بازیکنی برای نقل و انتقالات جذب نخواهیم کرد زیرا تیم قهرمان نیم فصل زیاد به ترکیب خود دست نمی زند.

وی در مورد اردوی نیم فصل تراکتورسازان تاکید کرد: با توجه به اینکه با دو تیم عربی هم گروه خواهیم شد سعی می کنیم در امارات بازی دوستانه ای برگزار کنیم تا بتوانیم با بازی آنها آشنا شویم.

سرمربی تراکتور سازی در مورد اینکه آیا بازیکنان جذب شده این تیم وضعیت خوبی دارند گفت: حدود یک هفته است که این بازیکنان با ما تمرین می کنند به جز یک نفر که از شرایط بدنی عقب تر است، سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و زیرنظر مربی بدنساز کار خود را انجام می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.