قدس آنلاین،شهرکرد،درآیین بزرگداشت هفته کتاب چهارمحال وبختیاری از کتابداران نمونه، کتابخوانان نمونه، اعضای فعال، خبرنگاران برگزیده و فرمانداران، شهرداران ودستگاه هایی که بیشترین تلاش را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشتند تجلیل بعمل آمد.

مراسم تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، با حضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال و بختیاری،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولان و مقامات محلی مراسم تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد بر گزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال وبختیاری دراین آیین گفت: عامل دوام، قوام و پایداری فرهنگ هر کشور به نوشتن و کتابت است.

خدابخش مرادی نافچی افزود: فرهنگ مکتوب در جامعه از جایگاه و ارزش بالای نسبت به فرهنگ شفاهی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه به مقوله فرهنگ، شعاری نیست، اظهارکرد: درسالجاری تخصیص اعتبار در حوزه فرهنگ در استان افزایش 50 درصدی داشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری نیز دراین همایش گفت: کتابداران در نقش مشاورانی امین، خدمات مطلوب و ارزنده ای را در اعتلای فرهنگ کتابخوانی ارائه می کنند.

جواد کارگران دهکردی افزود: جذب مراجعان به کتابخانه های عمومی مرهون تلاش و زحمات کتابداران و همکاری و مساعدت فرمانداران، شهرداران و اصحاب رسانه در ترویج و اعتلای فرهنگ کتابخوانی است.

درآیین بزرگداشت هفته کتاب چهارمحال وبختیاری از کتابداران نمونه، کتابخوانان نمونه، اعضای فعال، خبرنگاران برگزیده و فرمانداران، شهرداران ودستگاه هایی که بیشترین تلاش را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشتند تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است دراین آیین از  وحید رئیس دکردی خبرنگارخبرگزاری قدس آنلاین،محمود رئیسی دهکردی خبر نگار ایرنا مرکز شهرکرد و شجاع کرمی بروجنی خبرنگار هفته نامه هم اندیشان به عنوان رسانه های برتر تجلیل شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.