معاون اجرایی رئیس‌جمهور با غلط خواندن حذف پرداخت یارانه‌ نقدی به همه مردم گفت: در لایحه بودجه ۹۴ سیاست‌های جدید یارانه‌ای دولت تصویب و اعلام خواهد شد و مردم از آن اطلاع پیدا خواهند کرد.

سیاست‌های جدید یارانه‌ای دولت در بودجه ۹۴

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با  تسنیم، با تاکید بر عزم دولت در حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه، در خصوص حذف دهک‌های پردرآمد جامعه از دریافت یارانه نقدی، گفت: اطلاع‌رسانی در این زمینه بر عهده وزیر رفاه و یا سخنگوی دولت که ریاست مجمع عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها را بر عهده دارد، است، اما همه مردم می‌دانند پرداخت یارانه به صورت نقدی کار ابداعی دولت یازدهم نبوده است.

وی افزود: قطعا نگاه کارشناسانه مثبتی به اینکه حدود 42 هزار میلیارد تومان منابع به صورت غیرهدفمند و نقدی تحت عنوان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود وجود ندارد. ما فکر می‌کنیم یارانه نیاز اقشار محروم جامعه است، لذا این امور را با فکر و تدبیر انجام خواهیم داد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه سازمان‌های ذیربط دولت اصلاح در این زمینه را با نگاه کارشناسانه بررسی‌ خواهند کرد، اظهار داشت: انشاءالله در لایحه بودجه 1394 سیاست‌های جدید یارانه‌ای دولت تصویب و اعلام خواهد شد و مردم از آن اطلاع پیدا خواهند کرد.

شریعتمداری اضافه کرد: مردم مطمئن باشند دولت به هیچ عنوان درصدد برهم زدن آرامش زندگی اقشار کم‌درآمد یا اقشاری که برداشتن یارانه نقدی زندگی آنان را بر هم می‌زند نیست؛ بلکه برعکس در جهت تقویت افزایش قدرت خرید و سطح زندگی این اقشار حرکت خواهد کرد.

وی با غلط خواندن حذف پرداخت یارانه‌ نقدی همه مردم، اظهار داشت: حرکت دولت در زمینه هدفمندی معقول و بر مبنای کار کارشناسانه است و تلاش خواهیم کرد در این زمینه از هر کار شتاب‌زده‌ای جلوگیری کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت خدمتگذار این است که قدرت خرید اقشار ضعیف جامعه به خصوص آنهایی که تحت پوشش کمیته امدام حضرت امام‌(ره) و یا سازمان بهزیستی هستند را افزایش دهد و این اقشار مورد توجه دولت هستند و معشیت آنها از اهمیت فوق‌العاده‌ای

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    0 0
    هردولتی که میادفقط بفکرمنافع خودشه؛این یارانه حق ملته؛چون درقبالش هزینهاسرسام آورشد؛سوخت گران شد؛دیگه چراسرمردم چرامنت میذارید؛هرروزبااین اخباربه جامعه آشوب میرنانید؛بس کنیددیگه