آیت‌الله وحیدخراسانی گفت: اگر بذری کاشته شود و 200 سال بعد هم به ثمر بنشیند مسئولیت آن به عهده ماست.

توصیه آیت‌الله وحیدخراسانی به «جنتی»

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم این مرجع تقلید در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفارش بر اینکه حقایق تشیع را در مغز و قلب جوانان احیا کنید، اظهار کرد: مسئولیت حفظ این مملکت تا همیشه بر دوش ماست و برای آینده هم ما موظفیم.

 

آیت‌الله وحیدخراسانی بیان کرد: اگر بتوانید کاری کنید که در همه مدارس شروع و خاتمه دروس با دعا برای امام زمان (عج) انجام شود اکسیر اعظم خواهد شد.

 

این استاد برجسته حوزه علمیه در پایان سفارش کرد: کاری کنید تا همه جوان‌ها با قرآن انس بگیرند هر روز قرآن بخوانند و برای امام زمان (عج) هم دعا کنند.

 

این مرجع تقلید خطاب به علی جنتی با بیان این‌که «عنوان شما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است» گفت: فهمیدن همین دو کلمه دو کتاب لازم دارد و در این زمان که مسئولیت دست شماست و مسئولیت فکر و قلب تمام این جوان‌ها نیز به عهده شماست اگر بتوانید در این فرصت بهره‌ای ببرید برای آن عالم خوب است.

 

آیت‌الله وحیدخراسانی، افضل آیات قرآن را آیة الکرسی عنوان کرد و افزود: در این آیه 4 اسم حی، قیوم، علی و عظیم جای گرفته است و بهره بردن از این آیه کمال درایت است.

 

این مرجع تقلید در ادامه ضمن توصیه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوران مسئولیت کاری کنید که قلب و مغز جوان‌ها و فرزندان این مملکت که امانت در دست شما هستند راضی به رضای امام زمان (عج) باشد که همان رضای خداست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.