سپهر سینا : محمود گودرزی پس از هفته‌ها انتظار، سرانجام پرونده تغییر کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را به جریان انداخت.

شوک وزیر به هیأت مدیره؛آیا مدیرعامل هم فوتبالی است؟

 وزیر ورزش و جوانان با انتصاب جعفر کاشانی و حسین کلانی، رسما ابراهیم کاظم پور و مهدی خواجه‌وند دو چهره غیرفوتبالی را از حلقه مدیریت باشگاه پرسپولیس خارج کرد تا کفه ترازو به سود فوتبالی‌ها سنگینی کند، هرچند دو عضو برکنار شده هیأت مدیره درباره این اتفاق راضی به نظر نمی‌رسیدند، اما گفته می شود نشست هفته گذشته وزیر با جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس زمینه ساز این تغییرات شد تا وزیر ورزش به حضور فوتبالی‌ها در جمع مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس رضایت بدهد .

اما با وجود این نام حمید سیاسی مرد خبرساز هیأت مدیره باشگاه همچنان به عنوان رئیس این مجموعه به چشم می‌خورد تا حمایت تلویحی وزارت ورزش و جوانان از سرمایه گذار غیرفوتبالی احساس شود.

جعفر کاشانی که پیش از این نیز سابقه حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را داشت، در این باره می گوید:« من اطلاعی از عضویتم در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نداشتم.به هر حال وزارت ورزش و جوانان این انتخابها را انجام داد و من هم خوشحالم که می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. ان‌شاء‌ا... تمام تصمیمات و سیاستگذاری‌های باشگاه را در هیأت مدیره انجام می‌دهیم و مدیرعامل نیز باید آنها را اجرا کند.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای انتخاب مدیرعامل گزینه‌ای مدنظر دارد، اظهار کرد:« فعلاً با گزینه‌ای صحبت نکرده‌ام. باید اجازه دهید جلسات هیأت مدیره برگزار شود تا در این جلسات درباره انتخاب مدیرعامل تصمیم‌گیری کنیم. تصمیمات جمعی مدیرعامل را انتخاب می‌کند و فعلاً هیچ چیز مشخص نیست.»

حسین کلانی دیگر عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در رابطه با حضورش در جمع هیأت مدیره باشگاه گفت:« تا این لحظه هیچ حکم رسمی‌ به من ابلاغ نشده است. دو - سه روز است به دلیل بیماری در خانه هستم و هیچ ارتباطی با باشگاه نداشته‌ام.با این حال خوشحالم که به عضویت هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمده‌ام. این برای من یک افتخار است که در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس کار کنم.»

وی تصریح کرد:« ان‌شاء‌ا... تا چند روز آینده جلسات هیأت مدیره برگزار می‌شود و درباره آینده باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنیم. باید در باشگاه به نظرات اعضای هیأت مدیره احترام گذاشته شود. وقتی اختلاف نظر وجود دارد، تصمیم نهایی را رأی اکثریت می‌گیرد. من به این قضیه اعتقاد کامل دارم.ان‌شاء‌ا... با تصمیمات خوب و همین‌طور کاربردی در هیأت مدیره، پرسپولیس را به موفقیت خواهیم رساند.»

ترکیب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با اضافه شدن کلانی و کاشانی در برهه کنونی به کلی دگرگون شد، به گونه‌ای که حالا از 6 عضو هیأت مدیره 3 عضو فوتبالی هستند و 3 عضو غیر فوتبالی، قرار گرفتن حمید سیاسی،علی اصغر مونسان و مصطفی سلیمی در یک سو و حضور محمدزادمهر، حسین کلانی و جعفر کاشانی در سوی دیگر می تواند معادلات باشگاه پرسپولیس را بشدت دستخوش اتفاقهای جدید قرار دهد. رخدادهایی که هواداران امیدوارند به سود پرسپولیس تمام شود تا شاید  بدین واسطه اتفاقات پرحاشیه و بحث برانگیز نیم فصل نخست لیگ چهاردهم به دست فراموشی سپرده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.