رشتخوار- خبرنگار قدس: رئیس شورای شهر رشتخوار گفت:پروژه مسکن فرهنگيان رشتخوار به مساحت ۱۴هکتار يکي از پروژه هاي ناتمامي است که اعتراض فرهنگيان اين شهرستان را در پی داشته است

اعتراض معلمان به پروژه مسکن فرهنگيان رشتخوار

محمد چوپی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از سوی مسؤولان مربوطه به این پروژه 14 هکتاری  فقط اجازه ساخت در پنج هکتار آن را داده اند.

وی گفت: اين شهرک  در مجاورت بولوارمسجدجامع که 700 سال قدمت دارد و یکی از آثار تاریخی و ملی این شهرستان  استقرار یافته که با آبادی شهرک فرهنگیان، این پروژه گردشگری و مذهبی از رونق زیادی بر خوردار می‌شود.

وی در پیگیری از  شوراي معماري و شهرسازي  استانداری برای حل مشکل مسکن فرهنگیان رشتخوار گفت: زمينهاي اين پروژه به نام کاربري مسکوني به فرهنگيان فروخته شد، اما هنوز کاربري زراعي دارد ونباید  پروانه ساخت داده شود.

این مقام مسؤول افزود: براي جدول کشي پروژه  شهرک، فرهنگيان   رشتخوارهزينه سنگيني متحمل شدند.

رئیس شورای اسلامی رشتخوار گفت: ۵۰نفر در آن اقدام به ساخت و ساز کردند و ۱۰۰نفر نيز پروانه گرفتند، اما فعلاً 8-7 خانوار در آن ساکن هستند که آن هم فاقد امکانات اوليه همچون آب، برق و گاز هستند و در وضعيت دشواري زندگي مي کنند و هيچ نهاد و اداره اي به دليل خارج از محدوده بودن اين شهرک، امکانات نمي دهد.

وی از استاندار خراسان رضوی خواست به مطالبات فرهنگیان در خصوص حل مشکل شهرک فرهنگیان پاسخ دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد جواد IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    1 0
    سلام دوستان محترم مگر مردم به آب و برق و... نیاز دارند میخواستند نسازند ما هم نمیتوانیم خدمات بدهیم این جواب 30سال زحمت برای شما معلمان درتمام دنیا معلمان در رفاه هستند تا دانش آموزان و تحصیلکردهای خوب برای ادامه حیات کشور تربیت شود ما در ایران چون پیغمبر مان فرموده زگهواره تا گور انش بجوی یک مدرسه البرز داریم که برای کل کشور بس است اینقدر هم ناشکری نکنید خدا خشمش میگیرد و غذاب نازل میکند با همین چیزهایی که دارید مثل عصر یخبندان زندگی کنید