قدس آنلاین-شهرکرد:با احیای سازمان و مدیریت برنامه ریزی می توان در آینده ای نزدیک شاهد رشد کیفی شاخص های مختلف مربوط به پیشرفت کشور در تمامی زمینه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی بود.

احیای سازمان مدیریت برنامه ریزی یکی از اقدامات مهم و شجاعانه دولت یازدهم محسوب می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،استاندار چهار محال و بختیاری  شامگاه جمعه در دیدار با معاون برنامه ریزی حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در تهران گفت :چشم انداز توسعه ای این استان برای برنامه ششم تبیین شده است و آمایش در برنامه ششم، بستر توسعه متوازن منطقه است.

قاسم سلیمانی ادامه داد ،مزیت های اصلی توسعه چهارمحال و بختیاری باید شناسایی و برنامه ریزی های لازم برای استفاده از این ظرفیت و توانمندی ها انجام گیرد
سلیمانی در ادامه دیدار خود با سید حمید پور محمدی گل سفیدی  تصریح کرد:چهارمحال و بختیاری در بین اصفهان و خوزستان به عنوان دو استان بزرگ و صنعتی کشور ، قرار گرفته و دارای نقش مهمی در رابطه با ارتباط فلات مرکزی ایران است.
رئیس شورای اداری استان :برای رسیدن سریع تر به توسعه همه جانبه و پویا در فلات مرکزی، بایستی شورای توسعه مناطق با محوریت چهار محال و بختیاری تشکیل و فعال شود.
وی تاکید کرد :در این شورا باید نقاط قوت و ضعف، زیرساخت ها و راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار به ویژه در بخش گردشگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.
سلیمانی خاطر نشان ساخت  احداث سدهای بزرگ برق آبی، محیط زیست بکر، معادن فراوان، منابع طبیعی بکر و وجود مناطق گردشگری مختلف می تواند به عنوان مهم ترین مزیت های چهارمحال و بختیاری در زمینه برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف توسعه ای محسوب شود.

به گزارش خبر نگار ما از تهران ، استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در دیدار با  علی رضا صالح  معاون مجلس، حقوقی و استان های حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری گفت: احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقش مهمی در ارتقای کیفی توسعه دارد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: با احیای سازمان و مدیریت برنامه ریزی می توان در آینده ای نزدیک شاهد رشد کیفی شاخص های مختلف مربوط به پیشرفت کشور در تمامی زمینه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی بود.
رئیس شورای تامین استان چهار محال و بختیاری تصریح کرد: احیای سازمان و مدیریت برنامه ریزی یکی از اقدامات مهم و شجاعانه دولت یازدهم محسوب می شود.


سلیمانی بر ضرورت اختصاص اعتبارات ملی برای تکمیل و یا توسعه برخی طرح های مهم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و گفت:اختصاص ردیف اعتباری ملی به طرح هایی مانند بیمارستان های اشکفتک ،چالشتر، بروجن و مالخلیفه، راه های اتباطی شهرستان لردگان و توسعه محورهای ارتباطی استان اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: تکمیل و بهره برداری سریع تر از محور ارتباطی ده چشمه – آلیکوه – خوزستان نیز از اهمیت خاصی در راستای توسعه محور های ارتباطی چهارمحال و بختیاری برخوردار است.

سلیمانی خاطر نشان ساخت تکمیل و یا ارتقای محورهای ارتباطی دیگر در چهارمحال و بختیاری از جمله تیران – سامان، اشکفتک ،مهدیه ، بروجن – گندمان و باغبهادران گردنه رخ نیز باید به صورت اولویت دار انجام شود.

شایان ذکر است ،استاندار چهارمحال و بختیاری در سفر یک هفته ای خود به پایتخت  با اکبر ترکان مشاور عالی رییس جمهوری و دبیر مناطق آزاد کشور و شخصیت های مختلف اجرایی و وزیر کشور نیز دیدار و گفتگو نموده است.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.