پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-شهرکرد:مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید متوجه این نکته اساسی باشند، خدمتی که به مردم ارائه می دهند باید بیشتر از هزینه هایی باشد که به آنان تحمیل می شود.

تیم مذاکره کننده هسته ای  باید شجاعانه و قاطعانه عمل کنند

به گزارش قدس آنلاین  از شهرکرد،امام جمعه شهرکرد در حاشیه برگزای نماز جمعه این هفته شهرستان شهرکرد در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما گفت: مسئولان کشور به خصوص مدیران تیم مذاکره کننده مراقب باشند در مذاکرات هسته ای، مرعوب نشده و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت ملت ایران مخدوش ننمایند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی افزود: مذاکرات هسته ای در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی با فراز و نشیب های متفاوتی همراه بوده و همیشه به گونه ای سالم انجام شده است.

نکونام گلپایگانی حفظ عزت ملت ایران و جلوگیری از زیاده خواهی های کشورهای حاضر در مذاکرات هسته ای مهمترین انتظاری است که ملت از تیم مذاکره کننده دارند.

امام جمعه شهرکرد گفت: دولت فعلی باید همانند دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد شهامت تصمیم گیری های بزرگ و کارساز در جهت عزت و منافع ملت را داشته باشد و در جهت ارزش های اسلامی و فرهنگی تصمیم گیری کند.

حجت الاسلام نکونام گلپایگانی  با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: دشمن از فرهنگ بسیجی ملت ایران وحشت دارد و مسئولان می دانند که در تمامی عرصه ها ملت پشتیبان آنها هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید متوجه این نکته اساسی باشند، خدمتی که به مردم ارائه می دهند باید بیشتر از هزینه هایی باشد که به آنان تحمیل می شود.

نکونام گلپایگانی تصریح کرد: توده مردم ایران اسلامی در تمامی عرصه های انقلاب و دفاع مقدس ثابت کرده اند که در لحظات خطر یاریگر نظام بوده اند.

 
وی در خاتمه یاد آور شد : در طول بیش از سه دهه گذشته هرگاه مسائلی در کشور مورد غفلت قرار گرفته، توده مردم بسیج وارد میدان شده و هجمه و توطئه های دشمن را خنثی کرده است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.