یک پایگاه خبری گزارش داد که مقامات دولت آمریکا به اعضای دموکرات کنگره اطلاع داده‌اند که انتظار می‌رود مذاکرات هسته‌ای با ایران تمدید شود.

کاخ سفید نمایندگان دموکرات را در جریان احتمال تمدید مذاکرات قرار داد

 به گزارش فارس، یاهو نیوز با اشاره به اینکه مذاکرات میان ایران و 5+1 درحالی در وین جریان دارد که مشاوران و دستیاران دولت آمریکا به اعضای حزب دموکرات در کنگره گفته‌اند که باراک اوباما تصور می‌کند که طرفین نهایتاً مذاکرات را تمدید می‌کنند.

اولیور ناکس نویسنده این مطلب در گزارش خود از مذاکرات جاری در وین نوشت که جان کری درحالی به همراه لوران فابیوس وین را ترک خواهد کرد که طرح جدیدی به ایران ارائه داده شده است.

این پایگاه خبری از قول یکی از مشاوران حاضر در این جلسه با اشاره به اینکه رسیدن به توافق جامع تا روز دوشنبه دشوار خواهد بود تصریح می کند که این مسئله غیر ممکن نیست.

این مشاور کاخ سفید که نامش فاش نشده در جلسه‌ای که در آن اعضای 10 دفتر کنگره حضور داشته‌اند، تاکید کرده که انتظار معقولی است که تمدید مذاکرات مطرح شود.

در این جلسه نمایندگان دموکرات کمیته‌های نیروهای مسلح، کمیته اطلاعات و کمیته روابط خارجی حضور داشته‌اند و سه نفر از مشاوران اوباما توضیحاتی درباره اخرین روند مذاکرات به آنها ارائه داده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.