قدس آنلاین،الف.زمینی؛ آخرین خبرها از ادامه مذاکرات در وین؛ ادامه آلودگی هوای تهران و با شکوه برگزار شدن تشییع غلامحسین مظلومی؛ از تیترهای مهم روزنامه های امروز است.

از "ثانیه شمار توافق نهایی" و " آبروریزی بنزین بیژن" تا "همسایه شدن مظلومی با حجازی"

عملیات روانی غربی ها آن سوی میز مذاکره

روزنامه "قدس" با بیان اینکه رسانه های بیگانه با موضوع «بازگشت ظریف به تهران برای مشورت» خبرسازی کردند. در تیتر یک خود نوشت: "عملیات روانی غربی ها آن سوی میز مذاکره"

دیگر روزنامه ها نیز تیترهایی در این خصوص داشتند. برخی از آنها تیترهایی خوش بینانه داشتند.

روزنامه "ایران" از گزارش خبرنگار اعزامی اش از آخرین رایزنی مذاکره کنندگان در وین نوشت. در این تیتر می خوانیم: "برای توافق آمده ایم نه تمدید"

"شرق" از بیم و امید جهانیان از فرجام مذاکره هسته ای در وین می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "واپسین رایزنی دیپلمات ها با پایتخت ها"

"شهروند" هم با بیان اینکه تنها دو روز تا پایان ضرب الاجل هسته ای مانده است از جعلی بودن ادعای وجود سایت هسته ای در مریوان می نویسد. در تیتر این روزنامه نوشته شده است: "خبری از تمدید مذاکرات نیست"

"آرمان امروز" از گردهم آمدن دیپلمات های برجسته جهان در خط پایانی مذاکرات می نویسد. این روزنامه در تیتر یک خود نوشت: "وین؛ توافق و دیگر هیچ!"

روزنامه "آفتاب یزد" هم از مشورت با پایتخت ها همزمان با مذاکرات سه جانبه نوشت. این روزنامه تیتر زد: "ثانیه شمار توافق نهایی"

"ابتکار" نیز در تیتر خود به همین موضوع اشاره دارد. این روزنامه از تندتر شدن نبض مذاکرات با رفت و آمدهای وزاری خارجه خبر داد و نوشت: "وین در انتظار دستور پایتخت ها"

با توجه به اینکه خبرهای هسته ای هر لحظه در حال به روز شدن است؛ روزنامه "اعتماد" در بخشی از صفحه اول خود در می نویسد: "تیتر زیر چاپ؛ ظریف: بحث های مهمی انجام شده اما پیشنهاد قابل توجهی که به تهران ببرم، نبود"؛ تیتر یک این روزنامه به این شرح است: "انتظار تا لحظه آخر"

روزنامه "جوان" هم با بیان اینکه ممکن است بر سر خط های اصلی توافق شود، نه توافق جامع؛ در تیتر یک خود نوشت: "مسیر جایگزین روی میز وین"؛ این روزنامه از قول روحانی می نویسد: "توافقی خواهیم کرد که استقلال و عزت کشور را تضمین کند"

گفتنی است روزنامه کیهان نیز در تیتر یک خود در این خصوص نوشت: "توافق کلی یا ادامه فریب ژنو؟!"

***

آبروریزی بنزین بیژن

روزنامه "وطن امروز" با بیان اینکه "هوای پایتخت هشتمین روز متوالی آلودگی شدید را در سایه سیاسی کاری سپری کرد" در تیتر یک خود نوشت: "آبروریزی بنزین بیژن"

این روزنامه می نویسد: " انتشار اسناد جدید نشان می‌دهد کیفیت بنزین‌های وارداتی کمتر از بنزین داخلی بوده و آلودگی‌های چند روز اخیر در تهران و کلانشهرها نشان می‌دهد اظهارات مسؤولان درباره کاهش آلودگی هوا با مصرف بنزین‌های وارداتی فاصله زیادی با واقعیت دارد."

چند روز پیش نیز روزنامه "وطن امروز" با چاپ تصویری از آلودگی هوای تهران؛ در تیتر یک خود نوشته بود: "سلام خانم ابتکار!"

این روزنامه در 25آبان هم نوشته بود: " چرا که پیش از این نه‌تنها خانم ابتکار، رئیس سازمان محیط‌زیست بلکه رئیس‌جمهور نیز جایگزینی بنزین وارداتی را در کاهش آلودگی هوا موثر اعلام کرده بودند."

***

فراموش نشدن حجازی و پاشایی در مراسم مظلومی

تیتر و عکس روی جلد روزنامه های ورزشی مربوط به مراسم تشییع غلامحسین مظلومی؛ روزنامه "ایران ورزشی" در این خصوص تیتر زد: "سر طلایی روی شانه های مردم"؛ این روزنامه همچنین فریاد 10هزار نفری در مراسم تشییع غلامحسین مظلومی نویسد: "حجازی-مظلومی؛ اسطوره های آبی"

روزنامه 90 نیز از وداع باشکوه با سرطلایی می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "زنده یادها امجدیه را زنده کردند"؛ این روزنامه همچنین نوشت: "مردم در تشییع پیکر غلامحسین، حجازی و پاشایی را فراموش نکردند"

روزنامه "پیروزی" نیز از حضور مایلی کهن و دایی در مراسم وداع با مظلومی نوشت. این روزنامه تیتر زد: "خداحافظ ستاره نجیب و با اخلاق"

تیتر دیگر روزنامه های ورزشی نیز به این شرح است:

ابرار ورزشی: "مراسم تشییع پیکر مظلومی با حضور مردم و چهره های سرشناس با شکوه برگزار شد"

گل: "جشن تولد قلعه نویی؛ شام غریبان مظلومی شد"

خبر ورزشی: "مظلومی همسایه حجازی شد. غلام سرطلایی خداحافظ"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    1 0
    كاملا مشخصه از هوا نسبت به پارسال و چند سال قبل الودگي كمتر شده سالهاي قبل با اعلام روز هاي زوج و فرد كوه تهران مشخص نبود ولي امسال نه تنها طرح زوج و فرد نيست ،ماشينهاي زيادي نسبت به سالهاي قبل در خيابون ديده ميشه ،در ثاني بنزن كه تو هوا قابل ديدن نيست ،بنزين پتروشيمي بنزن داشت همان چيزي كه باعث بالا رفتن امار سرطان در كشور شد كه مارا هم گرفتار كرد از روستاييان و شهر امار سرطان بالا رفته ،فقط از زمان بنزين پتروشيمي اينقد مردم گرفتار سرطان شدند