۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 248064

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می کنم 60 درصد استقلال برنده خواهد شد و 40 درصد این بازی به تساوی خواهد کشید.

نظر جالب یک استقلال در مورد نتیجه دربی

به گزارش قدس آنلاین،  سیروس دین محمدی با بیان این مطلب افزود: فکر می کنم در 10 دربی حضور داشتم و این بازی همیشه برای هر دو تیم سخت بوده است. در این دیدار دو تیم باید از نظر فنی تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند از موقعیت هایی که به دست می آورند به بهترین وجه استفاده کنند.

دین محمدی خاطرنشان کرد: شرایط جدول در این دیدار اصلا مهم نیست و اینکه فکر کنیم یک تیم هشتم و تیم دیگر اول است هیچ تضمینی برای پیروزی تیم بالانشین ندارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که شرایط فنی کدام تیم در این دیدار بهتر است گفت: با توجه به نفراتی که در تیم استقلال هستند این تیم شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و این می تواند یک امتیاز مثبت برای استقلال باشد و آبی پوشان می توانند از این مسئله به نحو احسن استفاده کنند و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این دربی می تواند انتظارات علاقمندان به فوتبال را برآورده کند گفت: اگر صریح به شما بگویم نه، متاسفانه چند سالی است که فوتبال ما کیفیت لازم را از دست داده و نبود ستاره ها هم مزید بر علت شده است.

وی تاکید کرد: چندین سال است که ستاره ای در فوتبال ما ظهور نکرده است و حتی 2، 3 سالی می شود که ما یک پدیده در فوتبالمان نداشته ایم و همین مسئله باعث شده است تا کیفیت فوتبال ما روز به روز پایین تر بیاید. در سال های گذشته بازیکنانی بودند که می توانستند نتیجه را در دربی عوض کنند اما در حال حاضر باید بین 22 بازیکن دنبال یک ستاره بگردیم.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که مربیان چه برنامه ای را باید داشته باشند تا بتوانند در این دیدار پیروز شوند گفت: آنها قبل از هر چیز به دنبال این هستند که بازی را واگذار نکنند چرا که این دیدار یک بازی به یاد ماندنی و تاریخی است و همیشه در اذهان عمومی باقی می ماند. من همیشه حاضر بودم در زمین خاکی ببازم اما در دربی برنده باشم.

پیشکسوت استقلال در پایان و درخصوص اینکه این دیدار چه نتیجه ای را در پایان در پی خواهد داشت گفت: پیش بینی بازی این دو تیم بسیار سخت است  اما من امیدوارم استقلال برنده این دیدار باشد اما اگر بخواهیم بدون تعصب صحبت کنیم فکر می کنم 60 درصد استقلال برنده خواهد شد و 40 درصد این بازی به تساوی خواهد کشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاسمین IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    0 0
    ازاستقلال ها خواهش می کنم بازیهاتون ببرید پرسپولیسیا همه چیز به استقلال می گن دوست ندارم به استقلال چیزی بگن 4444