عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه برخی که برای کشور فداکاری کردند و در دوران پیروزی انقلاب و پیروی از امام حضور داشتند، در فتنه به حرف آمریکایی‌ها گوش کردند و اقتدار و امنیت ملی را به خطر انداختند.

برخی که در دوران پیروی از امام حضور داشتند در فتنه حرف آمریکایی‌ها را گوش کردند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: شما ثابت قدم‌های در انقلاب هستید و به ولایت وفا دارید و این وفا را دیدیم و می‌دانیم و یقین داریم.

وی افزود: مؤتلفه اسلامی علاوه بر ثبات قدم خود، محور جمع عظیمی از ثابت قدم‌های در انقلاب است. حزب مؤوتلفه اسلامی مجموعه ای است که در هر مقطعی در انقلاب، دین خدا را یاری کرده است و خداوند گذشتگان از این جمع همچون مرحوم عسگر اولادی و پرورش را رحمت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما در مؤتلفه اسلامی ذره ای ضعف سراغ نداریم و کسانی این تشکیلات را به وجود آوردند که در جامعه روحانیت و حزب جمهوری نیز مؤثر بودند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: آنهایی که دلسوز انقلاب و مؤمن به انقلاب بوده و معتقد به ولایت هستند، یکی باشند و با یک دست به سر دشمن کوبید.

وی با تأکید بر اینکه با هم بودن و متحد بودن مسئله مهمی است، خاطر نشان کرد: اگر مروری به آیات قرآن داشته باشیم یکی از قصص قرآن داستان گوساله پرستی بنی اسرائیل است که بعد از آن همه زحمتی که موسی و هارون کشیدند و دشمنان این قوم را نابود کردند، باز با فتنه ای گوساله پرست شدند و این مسئله نشان می‌دهد فتنه خیلی خطر ناک است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به فتنه 88 اشاره کرده اند و این بی دلیل نیست؛ متأسفانه برخی که برای کشور فداکاری کردند و در دوران پیروزی انقلاب و پیروی از امام حضور داشتند، در فتنه به حرف آمریکایی‌ها گوش کردند و اقتدار و امنیت ملی را به خطر انداختند.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: حفظ وحدت و یکپارچگی بسیار مهم است و باید کسانی که ولایت را قبول دارند، با هم متحد شوند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور چندین گروه هستند که عنوان اصولگرایی دارند، اینها باید با هم یکی شوند. هر شخص و گروهی که خود را اصولگرا می‌داند و منشور 12 گانه را قبول دارد تنها یک راه دارند و آن اینکه در انتخابات آینده یک لیست دهند.

وی با بیان اینکه "چند لیست شدن در انتخابات آینده از سوی اصولگرایان به نفع رقیب تمام می‌شود"، افزود: در موضوعات مختلف در فقه هم داریم که باید اهم و مهم را تشخیص داد. نباید به هیچ عنوان اجازه داد که وحدت شکسته شود. اگر اختلافی وجود دارد، باید حل شود و اصل مهم وحدت همه اصولگرایان است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وحدت اصولگرایان باعث می‌شود برای کشور خطری پیش نیاید و سرنوشت کشور درست رقم بخورد؛ یکی از مصادیق امر به معروف در زمان ما توصیه به وحدت اصولگرایان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.