رییس آکادمی ملی فوتبال از برپایی دوره‌های دانش افزایی یک روزه برای بازیکنان فوتبال زیر 21 سال با مشارکت AFC تحت عنوان پروژه "کی کاف" خبر داد.

اجرای پروژه "کی کاف" برای فوتبالیستهای زیر 21 سال ایران
محمد حسین علیزاده در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: به دعوت آکادمی ملی فوتبال سه مدرس از AFC به منظور برپایی دوره‌های یک روزه دانش افزایی برای بازیکنان حرفه‌ای زیر 21 سال وارد ایران شدند که قرار است این سه مدرس کارگاههایی را با مشارکت کمیته‌ توسعه AFC برای این بازیکنان برپا کنند، در این دوره ها،‌ روش درآمدزایی پس از پایان فعالیت ورزشی بازیکنان آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: اولین دوره این کلاس آموزشی برای بازیکنان باشگاه سپاهان اصفهان بر پا خواهد شد و پس از این سه مدرس به باشگاه فولاد مبارکه و تراکتورسازی خواهند رفت که در پایان پس از بررسی عملکرد بازیکنان فوتبال این رده سنی گزارش کار خود را به رییس سازمان لیگ ارائه خواهند داد.

علیزاده در پایان افزود: از آنجا که بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال پس از پایان عمر قهرمانی در یافتن شغل مناسب عاجز و ناتوان هستند، این دوره آموزشی راهکارهای لازم را در خصوص این که چگونه پس از پایان عمر قهرمانی درآمدزایی کنند، ارائه می‌دهد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.