جواد حسینی : برخی رسانه‌های خبری سی آبان ماه با انتشار خبری مدعی شدند حسین هدایتی 55 درصد از سهام باشگاه ختافه اسپانیا را خریداری کرده و حالا به عنوان سهامدار این باشگاه نخستین ایرانی باشگاهدار در کشور اسپانیا شناخته می‌شود.

هدایتی سهام ختافه را می خواهد  یا پرسپولیس را؟

با کمی کنکاش و جستجو متوجه می شوید که خبر خرید بخش عمده‌ای از سهام باشگاه ختافته تنها در برخی سایت‌های نزدیک به حسین هدایتی منتشر شده در حالی که وب سایت‌های رسمی و قابل اعتماد ورزش جهان کوچکترین اشاره‌ای به این ماجرا نداشتند.

برای اطمینان از صحت این خبر بهترین مرجع بررسی می‌تواند وب سایت رسمی باشگاه ختافه اسپانیا باشد به همین دلیل به آدرس اینترنتی
 http://www.getafecf.com/Home.aspxمراجعه می کنیم؛ انتظار می رفت خبر فروش رسمی سهام باشگاه ختافه در جمع خبرهای برگزیده این وب سایت باشد اما در بین پنج خبر برتر وب سایت باشگاه ختافه چنین خبری به چشم نمی‌خورد، در حالی که اگر موضوع فروش 55 درصدی سهام به حسین هدایتی واقعیت داشت می بایست این مطلب ابتدا از طریق وب سایت رسمی باشگاه اعلام شود.

با این وجود خبر فروش سهام باشگاه ختافه را در موتور جستجوهای مختلف سرچ می کنیم اما حاصل تمام این جستجوها فقط یک جمله است:«خبر مورد نظر وجود ندارد!»  اما سؤال اینجاست که چرا و به چه علتی حسین هدایتی چنین خبری را منتشر کرد در صورتی که هیچ مرجع دیگری به غیر از او صحت این خبر را تایید نکرد؟ برای اطلاع از دلیل این موضوع با هدایتی تماس گرفتیم که برابر انتظار وی پاسخ تلفنش را نداد تا ابهام درباره این مساله همچنان باقی بماند!

آیا او با طرح این مساله به دنبال این هدف بود فشار بر مدیران وزارت ورزش و جوانان را افزایش دهد تا آنها به واسطه علاقه وی به خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس بدون معطلی سهام این باشگاه را به وی واگذار کنند؟  یک مقام آگاه در این رابطه می گوید:«هدایتی شانسی برای خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس ندارد همان بهتر که ایشان در اسپانیا باشگاهداری کنند!» همزمان با این موضع گیری، رسانه رسمی دولت نیز با انتشار گزارشی ادعا کرد هدایتی به دنبال فریب افکارعمومی است!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.