۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 248308

جمعی از اهالی و کسبه شهرستان اسلامشهر در اعتراض به تخلیه مغازه های دارای سرقفلی و صلح نامه با قیمت ناچیز از سوی مالکان در مقابل مجلس تجمع کردن

تجمع جمعی از کسبه  در مقابل مجلس

به گزارش قدس آنلاین از  خانه ملت، گروهی از کسبه و اهالی شهرستان اسلامشهر در اعتراض به تخلیه مغازه های دارای سرقفلی و صلح نامه از سوی مالکان که بیش از 20 سال سابقه کار در آنها را دارند در مقابل مجلس تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات خود از سوی نمایندگان مجلس شدند.

یکی از کسبه های اسلامشهر در تشریح علت تجمع در مقابل مجلس گفت: کسبه شهرستان اسلام شهر که همه دارای سرقفلی و صلح نامه و بیش از 20 سال سابقه و اکثرا جز قشر مستضعف جامعه هستند با کارشناسی ناچیز مجبور به تخلیه مغازه از سوی مالکان شده اند و کسی به داد این مردم نمی رسد.

وی با یادآوری اینکه پیش از این به مجلس نامه داده ایم اما جوابی نیامده است، افزود: برای پیگیری این مشکلات به دفتر مقام معظم رهبری و همچنین رئیس قوه قضائیه هم نامه نوشتیم .

وی با تاکید بر اینکه کسبه ای که با بیش از 30 سال سابقه نه بازنشسته اند و حقوقی دارند تخلیه مغازه و بیکار شدنشان با کارشناسی های ناچیز عادلانه نیست و در حال حاضر مشکل کسبه شهرستان اسلامشهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.