نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عبور با بصیرت از فتنه ها را از ویژگی های بسیجیان خواند و گفت: خلق حماسه خرداد 92 در اوج تحریم ها و تهدیدهای دشمنان از روح بلند و استقامت ستودنی و پیمان بسیجیان با امام (ره) و مقتدای خویش الهام گرفته است.

عبور با بصیرت از فتنه ها از ویژگی مهم بسیجیان است

به گزارش  مهر، در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج سرآغاز فصلی نو برای چگونه زیستن است، فرزندان بسیجی امام (ره) با الهام از سنت محمدی، سیره علوی، شور حسینی و فقه جعفری راه را شناختند و پیمودند.

ابوترابی با بیان اینکه بسیجیان فاصله حرف تا عمل را با پای سر و سرمایه جان پیمودند، ادامه داد: شیپور جنگ به بهای مقاومت عاشورایی و جهاد بسیجیان خاموش شد.

وی عبور با بصیرت از فتنه ها را از نشانه های بسیجیان خواند و گفت: خلق حماسه خرداد 92 در اوج تحریم های دشمنان از روح بلند و استقامت ستودنی بسیجیان و پیمانشان با امام (ره) و مقتدای خویش سرچشمه گرفت.

نایب رئیس مجلس افزود: پرچم پرافتخار سرخ کربلا که پیام آور بصیرت و شهادت است، امروز در دستان بسیجیان به اهتزاز درآمده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان در مدرسه عاشورا آموخته اند که مطاع جان را در کدام بازار باید فروخت. قله های بلند دانش و مرزهای علم در پرتوی اراده آنان فتح گردید.

نایب رئیس مجلس گفت: این موج بلند و توفنده بسیج است که امروز در سراسر دنیای اسلام سیطره استبداد را در هم شکسته است. ساختن امروز ما ثمره سوختن دیروز و امروز بسیجیان است.

ابوترابی تصریح کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی راه را برای خلق اقتصاد مقاومتی و اعتلای فرهنگی در سایه اراده بسیجیان مهیا ساخته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی با احترام به بسیجیان و ارزش های اخلاقی و انقلابی آنان گام بردارند و ایران اسلامی را به نماد ارزش های متعالی اسلامی مبدل کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.