۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 248311

ساکنان این روستا می‌گویند صدای ریزش اجسام سنگین به گوش آنها رسیده به طوری که وزن کل این ماهی‌ها به بیش از 50 کیلوگرم می‌رسید.

از آسمان سریلانکا ماهی بارید

ایسنا: بارش نزولات آسمانی همیشه منشأ خیر و برکت و باعث شادمانی مردم می‌شود و این‌بار بارش ماهی از آسمان موجب خوشحالی مضاعف روستاییان سریلانکایی شد.
در ماه مه 2014 میلادی، وزش شدید طوفان در سریلانکا شمار زیادی از ماهیان کوچک یک رودخانه در نزدیکی روستای «چیلا» در سریلانکا را با خود به آسمان بلند کرد و موجب بارش ماهی بر سر ساکنان این روستا و خوشحالی بیش از حد آنها شود.ساکنان این روستا می‌گویند صدای ریزش اجسام سنگین به گوش آنها رسیده به طوری که وزن کل این ماهی‌ها به بیش از 50 کیلوگرم می‌رسید. وقوع چنین پدیده‌ای در سریلانکا بی‌سابقه نیست. در سال 2012 میلادی نیز در جنوب این کشور از آسمان میگو بارید!

محققان می‌گویند پدیده بارش باران از آسمان هنگامی رخ می‌دهد که وقوع گردباد‌های شدید روی آب‌های کم عمق سبب ایجاد فواره‌های عظیمی می‌شود که تمام محتویات داخل آب شامل ماهی‌ها و حتی قورباغه ها را به داخل خود بلعیده و تا مسافت‌های دوردست می‌برد. با کاهش سرعت باد و توقف گردباد این موجودات مانند باران روی زمین فرو می‌ریزند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.