قدس آنلاین:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از برگزاری تجمع بزرگ «منشور عزت» در امامزادگان شاخص استان همزمان با سراسر کشور در روز 3 آذر ماه جاری بمناسبت ورود کاروان اسرای کربلا به شهر شام خبر داد.

تجمع بزرگ منشور عزت در امامزادگان شاخص خراسان شمالی

حجت الاسلام آسوده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،  اظهار داشت : بمناسبت  ورود کاروان اسرای کربلا به شهر شام، در اول ماه صفر‌المظفر و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید‌ و محکومیت خاندان بنی‌امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، تجمع بزرگ «منشور عزت» به میزبانی آستان مقدس امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با هدف تبیین قیام امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کاخ استکبار برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش روز دوشنبه هفته جاری همزمان با اولین روز از ماه صفر و ورود کاروان اهل بیت(ع) به شهر شام، در آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: شعار «لبیک یا حسین (ع)» و «لبیک یا زینب (س)» به صورت ویژه در این روز در آستان مقدس امامزادگان طنین‌‌انداز می‌شود؛ همچنین در این تجمع، کتاب منشور عزت با موضوع تبیین خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد : همچنین قبل آغاز همایش غبارروبی مزار شهدا با حضور اصحاب رسانه در امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود.

انتهای خبر/.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.