نماینده مردم فردوس از تهیه گزارش مستندتری توسط کارشناسان خارج از سازمان هواپیمایی، در مورد سقوط هواپیمای آنتونف 140 خبر داد.

گزارش مستندتری از سقوط آنتونف 140 تهیه می‌شود
 محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم فردوس و طبس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از نهایی شدن گزارش سقوط هواپیمای آنتونف 141 خبرداد.  

 وی افزود: کسی گزارش اولیه‌ سازمان هواپیمایی را درباره سقوط این هواپیما قبول نکرده است.
 
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: قرار است گزارش مستندتری توسط کارشناسان خارج از سازمان هواپیمایی تهیه و به کمیسیون عمران مجلس ارسال شود.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تاکنون این گزارش نهایی نشده ولی به زودی به کمیسیون ارسال خواهد شد. 

گفتنی است؛ ساعت 9:20 دقیقه 19 مرداد سال جاری بود که هواپیمای مسیر تهران - طبس (آنتونوف 140) متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط کرد.

در این هواپیما گروه پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز و 34 مسافر بزرگسال، 3 نوزاد زیر دو سال و 3 کودک زیر 12 سال حضور داشتند. هر چند در این حادثه 8 مسافر جان سالم به در بردند اما 40 کشته این پرواز شوک بزرگی را در جامعه ایجاد کرد.
 
بعد از انتشار خبر سقوط هواپیما در مهرآباد استاندار تهران، معاون وزیر راه، رئیس هواپیمایی کشوری و سایر مسئولان مرتبط در محل حادثه حاضر شدند تا اگر مصدومی باقی مانده است به سرعت رسیدگی و مانع حوادث دیگر شوند. البته همزمان با این سقوط هم مجلس جلسه داشت و هم هیئت دولت و اظهار نظرهایی در این مورد رسانه ای شد. کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که پیش از این در مورد مشکلات این هواپیما هشدار داده بودیم و نباید پروازی صورت می‌گرفت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.