قدس آنلاین-شهرکرد،هیات اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به سرپرستی دکتر سید نعیم امامی ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به ترکیه سفر کرده بودند.

توافق تجاری بازرگانان چهارمحال و بختیاری با تجار کشور ترکیه

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،رئیس سازمان صنعت،؛معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری در راس یک هیئت بلند پایه با سفر به کشور ترکیه از این کشور بازدید و با مسئولان و بازرگانان این کشور همسایه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سید نعیم امامی در همین رابطه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بازرگانان چهارمحال و بختیاری با تجار کشور ترکیه  در زمینه تجارت کالاهای تولیدی این استان توافق کردند.

دکتر امامی تصریح کرد: سرمایه گذاران ترک مسوولان و دست اندرکاران چهارمحال و بختیاری در نشست با سرمایه گذاران ترکیه ای در استانبول فرصتها، ظرفیت ها و توانمندی های جذب سرمایه گذاری خارجی در این استان را بررسی کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: براساس این توافق بازرگانان استان چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات آب معدنی ، بادام،گز،فرش دستباف و صنایع دستی با بازرگانان کشور ترکیه توافق کردند.

شایان ذکر است هیات اقتصادی ﺍﺳﺘﺎﻥ ﭼﻬﺎﺭﻣﺤﺎﻝ ﻭ ﺑﺨﺘﯿﺎﺭﯼ در این سفر با سرمایه گذاران و کارآفرینان ترکیه ای و محسن مرتضایی فر' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دراین شهر، دیدار و گفت و گو کردند

هیات اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری به سرپرستی دکتر سید نعیم امامی ریاست سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به ترکیه سفر نموده  و مدیران و روسای اتاقهای بازرگانی و جمعی از نمایندگان بخش خصوصی به استانبول حضور داشته اند، این هیات در سفر به استانبول همچنین از ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻩ بین ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﮐﻔﺶ ﺩﺭ ﻣﺮﮐﺰ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ 'سی.ﺍﻥ ﺁﺭ' دیدن کردند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.