رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تا اولویت‌های 600 عمره برای ثبت‌نام کاروان‌های آذر ماه فراخوانده می‌شوند.

اعلام آماده‌باش به اولویت‌های تا 600 برای ثبت‌نام عمره
به گزارش  ایسنا‌، سعید اوحدی در حاشیه نشستی که درباره ساماندهی زائران اربعین برگزار شد‌، با اشاره به تشکیل سامانه فاخر برای ثبت‌نام اینترنتی عمره اظهار کرد: دو هفته به زائرانی که برای عمره ودیعه‌گذاری کرده‌اند فرصت داده شد تا از طریق این سامانه تقاضای خود را ثبت کنند که بر همین اساس ثبت‌نام‌ها از روز جمعه آغاز شده و در حال ادامه است.

او با بیان اینکه از اولویت‌های یک تا 350 در حال حاضر فراخوانده شده‌اند افزود: ظرفیت خالی در کاروان‌ها وجود دارد، بنابراین قطعا ثبت‌نام برای تا اولویت 600 در کاروان‌های آذرماه باز خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت خالی کاروان‌ها از چهارم آذر ماه، هر چهار روز یک‌بار 50 اولویت جدید اعلام می‌شود. این روند تا 20 اسفند ماه، پایان اعزام دور نخست عمره ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به هزینه ثبت‌نام در کاروان‌های عمره افزود: هشت گروه قیمتی تعیین شده که پایین‌ترین آن حدود یک میلیون و 800 هزار و بالاترین آن دو میلیون و 600 هزار تومان است که این هزینه نسبت به سال گذشته نزدیک به هفت درصد افزایش داشته است که در مجموع مبلغ آن 100 هزار تومان می‌شود.

این افزایش قیمت به خاطر کیفیت هتل‌ها به خصوص در شهر مدینه بوده است.

اوحدی گفت: دور دوم ثبت نام کاروان‌های عمره از اوایل اسفند ماه آغاز می‌شود و اعزام دور نخست از 13 آذر تا 20 اسفند ماه خواهد بود.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.