مهرداد فرید که فیلمنامه‌ای با نام «دعوتنامه» در دست ساخت دارد، گفت: از آنجا که کار متناسب با ماموریت‌های حوزه فرهنگی آستان قدس رضوی است امیدوارم آن مجموعه از فیلم حمایت کند.

مهرداد فرید «دعوتنامه» را می‌سازد/ امیدواری به حمایت آستان قدس

مهرداد فرید نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه «دعوتنامه» که قرار است کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته باشد، گفت: این فیلمنامه درباره زائران حرم امام رضا(ع) و تاثیری که این زائران از آن حال و هوا می گیرند است و به واسطه این موضوع ما مسایل اجتماعی روز را مرور کنیم.

وی ادامه داد: این فیلمنامه همچنین دغدغه آدم های دوران معاصر را دارد و بهانه ای است برای مرور احوالات اجتماعی ایران معاصر. این کار تمی مذهبی دارد و موضوع زیارت حرم امام رضا (ع) در پس‌زمینه داستان وجود دارد. 

به گفته مهرداد فرید، فیلمنامه «دعوتنامه» آماده ساخت است و او این بار سراغ فیلمنامه ای رفته که خودش آن را ننوشته و نگارش آن بر عهده حمید چمنی بوده است. 

کارگردان «بی‌تا‌بی بیتا» با اشاره به اینکه مشغول مذاکره با آستان قدس رضوی برای حمایت از ساخت این پروژه است، ابراز امیدواری کرد این کار زودتر به نتیجه برسد. 

وی با اشاره به داستان فیلمنامه «دعوتنامه» اظهار کرد: حمید چمنی نویسنده جوانی است که به تازگی وارد عرصه فیلمنامه نویسی شده است. وی فیلمنامه را به من ارائه داد و اگر همه مقدمات فراهم شود هدف ما این است که بهار سال 94 وارد تولید این کار شویم. 

فرید در پایان با اشاره به اینکه قرار است این کار در مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) فیلمبرداری شود، گفت: کل کار در مشهد فیلمبرداری خواهد شد و احتمالا حدود 40 جلسه طول بکشد و ما مذاکراتی داشته ایم که بتوانیم در حرم مطهر امام رضا (ع) فیلم را ضبط کنیم.

وی اقزود: از آنجا که کار متناسب با ماموریتهای حوزه فرهنگی آستان قدس رضوی است امیدوارم آن مجموعه از فیلم حمایت کند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.