صدقی: آرسن ونگر، بازیکنان آرسنال را بعد از شکست 2-1 تیمش در لندن مقابل منچستریونایتد مورد انتقاد شدید قرارداد و اشتباه‌های ساده لوحانه آنها را عامل این باخت عجیب دانست.

 اعتراض ونگر به اشتباه‌های خط دفاعی آرسنال

 این شکست فاصله توپچی ها با چلسی را در صدر جدول رده بندی به عدد 15 رساند. جک ویلشر هم در این بازی به دنبال تکل سنگین پدی مک نیر، مدافع جوان یونایتد با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شد و معلوم نیست چه مدت از ترکیب تیم دور خواهد ماند.

 این باخت نشان داد که چهار پیروزی آرسنال در این فصل مقابل هفت تیم قعر جدول حاصل شده و ونگر اشتباه‌های احمقانه خط دفاعی را که شامل گل به خودی گیبز و صحنه گل وین رونی بوده، عامل این شکست دانست. مربی فرانسوی بعد از بازی گفت:" ما 80درصد زمان این بازی توپ و میدان را دراختیار داشتیم و مدت زیادی بود که در دیدارهایمان مقابل منچستریونایتد تا این حد مالکیت توپ دراختیار ما نبود. در اواخر مسابقه ولی در خط دفاعی به هیچ وجه موثر عمل نکردیم و اشتباه‌هایی داشتیم که آنها به نفع خود استفاده کردند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و دروازه بان یونایتد بهترین بازیکن میدان بود. این حکایت این مسابقه بود، ولی در خط دفاع خیلی ضعیف بودیم." شچسنی، سنگربان آرسنال هم در پی برخورد با گیبز در صحنه گل اول یونایتد مصدوم شد، ولی ونگر بعد از مسابقه گفت که آسیب دیدگی او خیلی شدید نیست و نگرانی ها بیشتر متوجه ویلشر است که سابقه طولانی در مصدومیت‌های زانو دارد." درحال حاضر نمی دانم وضعیت او چگونه است. جک سعی کرد در زمین بماند ولی نتوانست." ژیرو که بعد از مدتی طولانی به ترکیب آرسنال بازگشت تک گل این تیم را مقابل یونایتد به ثمر رساند، ولی گل او نتوانست مانع از شکل گیری اولین برد خارج از خانه شیاطین سرخ دراین فصل بشود.

 

 فن خال شاکی از مصدومیت ها

لوئی فن خال، مربی هلندی این تیم در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین پیروزی منچستریونایتد از زمان حضور وی دراین تیم بوده یا نه گفت:" فکر نمی کنم. من از شیوه بازی تیم در نیمه اول راضی نبودم، ولی به هرحال مسابقه خارج از خانه مقابل یک تیم خوب بود و برنده شدیم. برای همین می‌توانم بگویم به این سوال پاسخ مثبت دهم، اما در 35 دقیقه نخست ما خیلی راحت توپ را از دست می‌دادیم. جای خوشبختی است که دروازه بان خیلی خوبی داریم." فن خال دراین مسابقه با یک مصدوم دیگر در ترکیب یونایتد روبه‌رو شد و لوک شاو بعد از 15 دقیقه زمین مسابقه را ترک کرد. با این حال خط دفاعی بی تجربه او متشکل از اسمالینگ، بلکت و مک نیر بتدریج در طول بازی بهتر عمل کرد." من قبل از هرچیز امیدوارم که بازیکنان مصدوم ما بهبود یابند. برای اینکه این شرایط تداوم نتیجه گیری را برای تیم سخت می‌کند. من مربی هستم که همیشه یک تعداد بازیکن خاص را در اختیار دارم و شاید فقط یکی دو نفر را در ترکیب تیم عوض کنم. شاو از اردوی ملی برگشت و به اندازه کافی آماده نبود. ما او را آماده کردیم و او دوباره مصدوم شد. دراین شرایط باید به اشلی یانگ فرصت بدهم، ولی او هم حتی آماده نیست. با این حال بازیکنان خط دفاعی ما خیلی خوب کار کردند. بلکت و مک نیر و شاو مگر چند سال سن دارند؟ شما مقابل تیمی همچون آرسنال بازی می‌کنید و آنها مرتب جای خود را تغییر دادند. این خیلی خوب است."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.