اخبار ويژه/هزینه 3500دلاری اتاق های هتل کوبورگ

تجمع کسبه اسلامشهر مقابل مجلس

قدس آنلاین: کسبه شهرستان اسلامشهر برای رسیدگی به شرایط محل کسب خود مقابل مجلس تجمع کردند. تجمع کنندگان از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که به وضع محل کسب آنها که به شکل سرقفلی در اختیارشان قرار داشته و باعث می شود که مالکان زمین برای آنها محدودیت ایجاد کنند، رسیدگی کند.

 

دکل گمشده را اجاره دادند!

خانه ملت: نادر قاضی‌پور نماینده مجلس با بیان اینکه سازمان بازرسی کشور در حال پیگیری دکل گمشده 78 میلیون دلاری است ،گفت: برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که دکل نفتی مفقودی ایران توسط دلالان به یکی از کشورهای همسایه اجاره داده شده است.

 

هزینه 3500دلاری اتاق های هتل کوبورگ

فرارو: مدیران هتل کوبورگ وین( محل مذاکرات هسته ای) در یک ابتکار جالب برای تیمهای مذاکره کننده کیکهای اختصاصی پختند  که بر روی آنها نوشته شده بود: «افتخار بزرگی است برای ما که با ما باشید.»

گفتنی است، این هتل در سال 1839 طراحی شده و مراحل ساخت آن تا سال 1845 زمان برده است. سال 1970 مالکان کاخ آن را فروخته و اکنون نیز پس از بازسازی های انجام شده، به هتلی لوکس و مجلل تبدیل شده است.این هتل 35 اتاق مهمان مجلل دارد و هر شب اقامت در یک اتاق دو نفره آن به طور متوسط 800 دلار هزینه در بر دارد. این در حالی است که قیمت برخی از سوییتهای این هتل بیش از 3500 دلار است.

 

غیبت 90 نماینده در جلسه علنی مجلس!

تسنیم: نشست علنی صبح دیروز مجلس در حالی  با حضور 198 تن از وکلای ملت آغاز شد که 90 نماینده غایب بودند.

 

وزیر پیشنهادی اعلام برائت کرد

مهر: محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به دیدارش با وزیر پیشنهادی علوم گفت: فرهادی ضمن اعلام برائت از فتنه 88 امضای هرگونه نامه در حمایت از فتنه گران را تکذیب کرد و گفت، افرادی نام وی را پای نامه آورده بودند. پور مختار افزود: البته باید سوابق سیاسی فرهادی نیز بررسی شود.

 

نظرسردارسلیمانی درباره حوادث یمن

فارس: سردار مصطفی ایزدی معاون اشراف و امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، در جلسه ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به دیدار خود با سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سردار سلیمانی به من گفت، اتفاقی که در یمن افتاد، هدیه الهی بود و شرایطی که در یمن رقم خورد، ویژه بود.

 

بهره برداری از نمک دریاچه ارومیه!

تسنیم: روح‌ا... بیگی نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برداشت نمک از دریاچه ارومیه، گفت: مسؤولان آذربایجان‌شرقی همیشه زودتر از مسؤولان آذربایجان‌غربی بیدار می‌شوند به طوری که در بهره‌برداری از نمک دریاچه ارومیه به صورت صنعتی نیز قبل از استان ما اقدام کرده‌اند. بیگی به برداشت شبانه‌روزی نمک در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: دریاچه ارومیه به نام استان آذربایجان‌غربی و کام آذربایجان‌شرقی است که به صورت کلان از نمک این دریاچه بهره می‌برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.