قدس آنلاین-شهرکرد،با جمع بندی مسائل و مشکلات مردم  اشکفتک  بر آن هستیم تا در بودجه سال آینده به امور ات شهری اشکفتک توجه و رسیدگی بیشتری بشود.

احداث پارک عظیم منطقه ای در مجاورت امامزاده سبزپوش اشکفتک 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،شهردار شهرکرد شامگاه یکشنبه با حضور در مسجد اعظم روستای اشکفتک از احداث بزرگترین پارک منطقه ای در جوار امامزاده سبز پوش اشکفتک خبر داد.

نورالله غلامیان دهکردی در دیدار با نمازگزاران مسجد اعظم اشکفتک  واقع در ناحیه 4 این شهر گفت: این پارک با مساحت 4 هکتار در مجاورت امامزاده سلطان سبزپوش طراحی و در حال ساخت که از پتانسیل و ظزفیت خوبی برای جذب گردشگر در این منطقه برخودار است.

غلامیان دهکردی توجه به مشکلات و مسائل شهری ناحیه 4 شهرکرد از اولویت های مهم مدیریت شهری شهرکرد بر شمرد و اظهار داشت: شهرکرد از سه راه قطب صنعتی تا میدان زاینده رود است که ارائه خدمات شهری و عمرانی در ناحیه 4 نیز با جدیت در حال انجام است.

شهردار شهرکرد اخاطر نشان ساخت، با جمع بندی مسائل و مشکلات مردم  اشکفتک ناحیه 4 بر آن هستیم تا در بودجه سال آینده به امور ات شهری اشکفتک توجه و رسیدگی بیشتری بشود.

نورالله غلامیان دهکردی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با تغییر برخی کاربری ها بتوانیم قطعات فضای سبز  را در اشکفتک  توسعه دهیم.

شایان ذکر است در این دیدار اعضای شورای شهرکرد،فرماندار شهرستان شهرکرد و آقایان اسحق بیاتی اشکفتکی،قربانعلی رجب پور،خیرالله تاجی،مرتضی محمدی ،یوسف محمودی از معتمدین محلی اشکفتک حضورداشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاجي IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    1 0
    برخي اقاياني كه بعنوان معتمد نام برده شده اند مانند اقاي رجب پور و يوسف محمودي در جلسه حاضر نبودند و معتمدين شامل ريش سفيدان هست كه برخي دوستان جزو جوانان محل مي باشند نه معتمد