قدس آنلاین - ایلام:فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به آمادگي پليس در مرز مهران براي تردد زوار اربعين حسيني (ع) از مردم خواست با همراه داشتن ويزا به مرز مهران مراجعه کنند.

ويزا در مرز مهران براي زائران صادر نمي شود

سردار علي دولتي اظهار داشت:نيروي انتظامي با برنامه ريزي و افزايش نيرو در پايانه مرزي مهران و همچنين کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومي تدارک ويژه اي براي اربعين حسيني در نظر گرفته است.

وي با اشاره به اينکه تردد در پايانه مرزي مهران ملزم به همراه داشتن ويزا خواهد بود، گفت: زائران عتبات و عاليات بايد از قبل ويزا تهيه کرده باشند زيرا در مرز مهران هيچ گونه ويزايي صادر نمي گردد .

اين مقام مسئول با هشدار به مردم خاطر نشان کرد: هزينه ويزا حدود 40 دلار است و شهرونداني که قصد گرفتن ويزا و خروج از مرز مهران را دارند فريب واسطه ها را نخورند.

سردار دولتي خاطر نشان کرد:پليس در کنار ساير دستگاههاي دولتي آماده استقبال از زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني است.

فرمانده انتظامي استان ايلام امنيت موجود در مرز مهران را عامل اصلي افزايش تردد در اين مرز عنوان کرد و گفت: پيش بيني مي شودحجم تردد ها در اربعين افزايش پيدا کند.

اين مقام مسئول افزود: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته به دنبال آن هستيم تا زائران کمترين مشکلي در مرز مهران براي اعزام به عتبات نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.