۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 248531

فیبر و غذاهای فیبردار از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد. سعی کنید در رژیم غذاییتان موادی مانند آناناس، تخم کتان داشته باشید تا میزان فیبر بدن شما به طور کامل تامین شود.

5 راه برای شفاف کردن خون
به گزارش باشگاه خبرنگاران، خون عامل اصلی حیات ما است. تصفیه کردن خون از جمله مهمترین کارهای است که باید به آن دقت داشته باشیم. راه های مختلفی برای اینکه بتوانیم خون تمیزی داشته باشیم وجود دارد. در اینجا به چند روش برای تصفیه خون اشاره می کنیم.

**این روزها انار یکی از میوه های موجود در بازار است که می توانید برای تصفیه خون از آن استفاده کنید. انار با آنتی اکسیدان های خود می تواند خون شما را به شفاف ترین حالت خود برساند.

**سبزی ها از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه خون استفاده کرد. استفاده از اسفناج، موسیر، تره فرنگی می تواند به شما در داشتن بدنی سالم و همچنین خالی از هر گونه میکروب کمک کند. این مواد خون شما راکاملا شفاف و صاف می کنند و جریان آن را بهبود می بخشند.

**فیبر و غذاهای فیبردار از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد. سعی کنید در رژیم غذاییتان موادی مانند آناناس، تخم کتان داشته باشید تا میزان فیبر بدن شما به طور کامل تامین شود. فیبر همچنین دستگاه گوارش شما را کاملا تقویت کرده و از مشکلات ان جلوگیری می کند.

**چای سبز یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و همچنین مقوی است که باید از آن استفاده کرد. روزانه یک لیوان چای سبز می توان به شما در داشتن خونی تمیز کمک به سزایی کند. همچنین چای سبز دستگاه گوارش و سیستم قلبی شما را تقویت می کند.

**فست فودها مضرترین خوراکی ها در سراسر دنیا  هستند. خوردن غذاهایی که با روغن بسیار درست شده اند و همچنین از مواد گوشتی فرآوری شده تهیه شده اند می توانند غلظت خون شما را افزایش داده و همچنین خون شما را کثیف کند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.