قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن پس از شکست در حمله نظامی به هجمه فرهنگی متوسل شده تا بتواند سرنوشت اسپانیا(اندلسی کردن) را با انحراف جوانان و به ابتذال کشیدن آنها در ایران تکرار کند.

دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال اندلسی کردن ایران است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری  در همایش طلاب بسیجی آذربایجان شرقی که به همت سازمان بسیج طلاب سپاه عاشورا صبح امروز در مسجد جامع تبریز برگزار شد، با بیان اینکه شجره طیبه در قرآن به درختی گفته می شود که ریشه ای محکم، شاخه هایی بلند داشته و همیشه پرثمر باشد، افزود: امام راحل از بسیج به این عنوان نام برده چراکه بسیجیان دارای اعتقادی محکم، افکاری بلند و با حضور در همه صحنه ها همیشه ثمربخش بوده اند.

وی با تاکید به اینکه بسیجیان در همه صحنه ها حضوری فعال و موثر داشته اند، اظهار کرد: مردم با سازمان یافتن در این تشکل در برابر جهان کفر در دوان دفاع مقدس حماسه آفریدند و همین موجب شده است که امروز دشمن جرات هجمه نظامی نداشته باشد.

آیت الله شبستری با اشاره به توطئه مختلف استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: دشمن پس از شکست در حمله نظامی به هجمه فرهنگی متوسل شده تا بتواند سرنوشت اسپانیا(اندلسی کردن) را با انحراف جوانان و به ابتذال کشیدن آنها در ایران تکرار کند.

امام جمعه تبریز از بسیجیان به عنوان وارثان شهدا نام برد و تاکید کرد: بسیجیان باید امروز همچون بسیجیان دوران دفاع مقدس، حضورشان را در عرصه جنگ نرم نشان دهند چراکه بسیجی واقعی پاسدار اسلام و ارزش های اسلامی است و به یقین دشمن در این عرصه هم شکست خواهد خورد.

وی از روحانیون بسیجی هم خواست تا با ساده زیستی، قناعت و … در تبلیغ، گفتار، نوشتار و از همه بالاتر در عمل خود، تعهد خود را در مجالس مختلف نشان دهند حتی اگر با روایت حدیثی در خانه و مدرسه و دانشگاه باشد.

آیت الله شبستری با تاکید به اینکه زمان، زمان غفلت نیست، افزود: بسیجیان و طلاب دلسوز باید در آگاهی بخشی به مردم به خصوص نسل جوان تلاش کنند تا استکبار در جبهه فرهنگی هم مغلوب شود که عجز آنها در طولانی کردن مذاکرات و نوشتن نامه رئیس جمهور امریکا به رهبر فرزانه انقلاب نشان از آن دارد.

وی تقویت استقامت، عزت و ولایت مداری را از عوامل مهم در صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب خواند و ادامه داد: امروز باید ولایت مداری در همه حرکات ما متجلی شود چراکه هرچه داریم به برکت ولایت فقیه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.