قدس آنلاین: مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوانسار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس جدیدشبکه دامپزشکی خوانسار معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، با حضور دکتر مقدس، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، شفعتی فرماندار، معاون و رییس دفتر فنی فرماندار ، جلسه تودیع و معارفه رؤسای قبلی و جدید شبکه دامپزشکی شهرستان خوانسار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان به تبیین خط مشی و سیاست های کلی سازمان دامپزشکی پرداخته و افزود: با توجه به تعریف OIE ( سازمان بهداشت جهانی دام)، که هدف فعالیت های دامپزشکی را تلاش های تاثیر پذیر و تاثیر گذار از طریق علم و هنر دامپزشکی برای مقابله با زئونوزها در جمعیت حیوان در راستای حفظ سلامت و افزودن رفاه انسان ها می داند، همه تلاش ها در استان نیز در راستای سلامت و رفاه مردم است.

دکتر مقدس حفظ و توسعه سلامت را دو محور اساسی برای فعالیت های دامپزشکی برشمرد و افزود: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می نماید که ما با بهره گیری از همه ظرفیت ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی و از این طریق در توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری برداریم.

فرماندار شهرستان خوانسار نیز در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت صنعت مرغداری و زنبورداری در این منطقه به نقش و جایگاه دامپزشکی در حفظ سلامت مردم تصریح کرد: در نگاه اول اهمیت وکار دامپزشکی پررنگ به نظر نمی آید ولی وقتی کمی با زحمات این عزیزان آشنا می شویم می بینیم تأثیر زیربنایی و بسزایی در بهداشت و سلامت مردم دارند. به همین دلیل مراقبت ها، حساسیت ها باید مورد توجه باشد تا به سلامت مردم خدشه ای وارد نشود.

وی در این جلسه ضمن تشکر از دکتر کشاورزی که در طول دوران مسوولیت ایشان خدمات ارزشمندی در عرصه دامپزشکی در این شهرستان انجام شده از آقای خسروی سرپرست جدید این شبکه بابت قبول مسئولیت در شهرستان خوانسار تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه خسروی، سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان خوانسار ضمن تشکر از حسن اعتماد مجموعه مدیریت دامپزشکی استان به ایشان، کمبود نیروی انسانی و اعتبارات را از جمله مشکلات این بخش در شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری بیشتر مسئولین شهرستان و مدیریت دامپزشکی استان در جهت  رفع آن شدند.

در پایان جلسه مسئولین حاضر در جلسه ضمن تقدیر از زحمات دکتر کشاورز با سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان خوانسار، آقای خسروی و نقطه نظرات ایشان در خصوص مسائل دامپزشکی در شهرستان آشنا شده و برای ایشان آرزوی توفیق هر چه بیشتر در امر خدمت رسانی به مردم نمودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.