قدس آنلاین: با رأی اعضای مجمع نمایندگان اتاق تعاون استان اصفهان، دو نفر از اعضاء کمیسیون نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی استان اصفهان انتخاب گردیدند.

اعضاء کمیسیون نظارت بر انتخابات تعاونی ها انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، در جلسه مجمع نمایندگان اتاق تعاون که با حضور اکثریت اعضاء مجمع برگزار گردید. در راستای اجرای بند یک ماده 5 دستورالعمل نحوه نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتاق های تعاون مصوب انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتاق های تعاون در خصوص انتخاب دو نفر نماینده مجمع نمایندگان اتاق تعاون استان در کمیسیون نظارت، رأی گیری بعمل آمد و به ترتیب آقایان محمد حسن تبریزیان و محمد علی منشوری حائز اکثریت آراء شده و بعنوان اعضاء کمیسیون نظارت انتخاب شدند.

لازم به ذکر است این کمیسیون دارای 4 نفر عضو ثابت می باشد که دو نفر دیگر بصورت جداگانه از طرف مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت رئیسه اتاق تعاون استان انتخاب می گردند.

شایان ذکر است کمیسیون مذکور به استناد ماده 14 قانون اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران (ماده 68 اصلاح شده قانون مزبور) مصوب 17/2/93 مجلس شورای اسلامی مسئولیت نظارت بر انتخابات تعاونی ها و اتاق های تعاون را بر عهده داشته و مرجع بررسی و احراز شرایط داوطلبان عضویت در سمت هیأت مدیره و بازرسی تعاونی ها بر اساس ماده 38 قانون تعاون و رسیدگی به شکایات مربوط به کلیه مراحل انتخابات شرکت های تعاونی و اتحادیه های تعاونی استان می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.